Zit met een groot probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JeroenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:04

Kimberleij schreef:
Als de boer zo tegen mij tekeer zal gaan, zal ik gaan kijken of mijn paard naar een andere stal kan... Heeft hij gelijk geen last meer van dat zwarte paard.

En anders kunnen ze misschien gescheiden staan?

Hier ga ik in mee..

amybartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:11

Een andere stal zoeken waar de eigenaar meer begrip heeft voor de situatie?
En anders hem appart in een wetje zetten evt met een maatje...
Ik zou iig hem niet terug in die groep zetten als het echt een uur achter elkaar aanjaagd

zou ik ook doen :)) :))

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:20

CarolShadow schreef:
In die tussentijd worden ze ook gestoken hóór.
Een echte eczemer kan zelfs al problemen krijgen wanneer ze een uurtje de deken af hebben.

Als het goed is staat haar paardje nu tijdelijk apart.
Wanneer ik tussen de 2 kwaden moest kiezen, werd het dezelfde optie als die de TS neem, en dus apart zetten.

Het paardje van een vriending van mij die heeft het super erg, door de deken kunnen de vliegen nog steeds tussen de voor- en achterbenen komen, haar paard ging gewoon op zijn achterijzers zitten schuren. Nu krijgt ie iets homeopatisch en t werkt en staat 's avonds op stal zonder deken en gaat overdag tussen die uren in naar buiten maar wel met deken. Mijn paard heeft t ook heel ernstig maar stond 4 weken op boxrust en omdat t zo warm is heeft hij 4 weken zonder gestaan en ik moet zeggen hij heeft niks.