Mijn hoogtepunt was een 9 in de B op middendraf, en dieptepunt een 3, lager heb ik niet gehaald...
Loolapelooza
Geplaatst: 18-04-03 17:30
Mijn laagste is een 1 We moesten halthouden en groeten op X en aan de rechterkant was de deur om naar buiten te gaan ... Greg liep dus al "wijkend" (loodrecht en zijwaarts zonder voorwaarts te gaan (volg je nog?) ) naar de deur want die had niet echt veel zin om de proef te rijden
Ik heb dus geen halt getoond maar wel een groet Vandaar dat ik toch nog een 1 had (stond ook op de protocol , geen halte getoond wel een groet )
angelke
Geplaatst: 18-04-03 20:14
Ik heb al een 2 gehad voor mijn rechtergalop . Extreme was zó zenuwachtig en bang dat we toen we bij A moesten aanspringen verkeerd, al bokkend, en op de kwartlijn galoppeerden . was wel grappig .
DendroFleur
Geplaatst: 19-04-03 00:22
Mijn laagste punt is een twee toen Dendro in de B uit de galop viel, maar de jury durfde blijkbaar ook hoge punten te gaven want we kwamen alsnog uit op 173 punten. Dan liever een 3 of minder voor iets dat echt mis gaat dan een 4 en verder als hoogste punt een 6. Hoger dan een acht heb ik nog niet gezien. Eigenlijk ook niet bij collegaruiters. Ik heb wel van 0-en gehoord.
Hoipiepeloii
Geplaatst: 19-04-03 10:25
nee eigenlijk nooit 9ens en 10en!! Ook nooit een 1 of 2... Wel reed ik vaak 8-en voor de travers, schouderbinnenwaarts, middenstap en aangalopperen vanuit de stap.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 19-04-03 17:57
eh, alles tussen 0 en 9 wel eens gereden.... 1x een 0 voor de contragalop.... Paard sprong leuk over op X en kreeg hem niet meer in de contra... Niet getoond dus.... Een negen had ik nog wel eens voor halsstrekken en voor de uitgestrekte stap...