Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gina2003 schreef:Misschien ook niet overbodig, je kunt voor de zekerheid bij bv Divoza, van die klipjes kopen zodat je je teugels vast kan zetten aan je zadel, mocht hij ervandoor gaan, om wat voor reden dan ook, en je valt eraf, of hij breekt los, dan kan hij in ieder geval niet over de teugels vallen of zo..
fojoe schreef:gina2003 schreef:Misschien ook niet overbodig, je kunt voor de zekerheid bij bv Divoza, van die klipjes kopen zodat je je teugels vast kan zetten aan je zadel, mocht hij ervandoor gaan, om wat voor reden dan ook, en je valt eraf, of hij breekt los, dan kan hij in ieder geval niet over de teugels vallen of zo..
ik ben dit weekend op straat nog van mijn paard gekukeld, en gelukkig dat de teugels niet aan het zadel vastzaten.
ik heb ze namelijk netjes vastgehouden terwijl ik eraf gebokt werd, dus ik had mijn paardje nog steeds vast terwijl ik op het asfalt lag![]()
paard was overigens geschrokken van een landbouwmachine, maar de bestuurder had wel netjes vertraagd en is meteen gestopt toen de rodeo begon![]()