vur schreef:Ik vraag me toch wel eens af hoe Vorstenbosch dat klaar speelt. De wedstrijdjes zijn inderdaad piepklein met soms een paar deelnemers per klasse en dan toch uit de kosten komen. Trouwens, ik zie er de lol van het organiseren van een dergelijke wedstrijd ook niet in. Maar ja, dat is persoonlijk. Als je op een kleine wedstrijd wilt oefenen, kun je ook gaan oefendressuren in Uden. Die kleine wedstrijdjes in Vorstenbosch hebben wat dat betreft geen meerwaarde en kijken waar je staat ten opzichte van je medestrijders heeft ook weinig zin, want veel goeie concurentie is er vaak niet. Een beetje jezelf voor de gek houden misschien? Ik weet het ook niet. Ik weet wel dat Zeeland tegelijk met Vorstenbosch was en dat het kwa deelnemers wel erg meeviel voor allebei, maar ja, echt leuk is het niet. Zeeland had die paar deelnemers van Vorstenbosch er best wel bij willen hebben voor alle moeite die ervoor nodig is om zo'n wedstrijd te organiseren.
Ik start graag bij Avenir.
Punt 1 is dit Stukken goedkoper dan oefendressuren in Uden.
Punt 2: rijd je een Wp telt ie nog mee ook.
Punt 3: 5 a 6 combinaties per ring is best fijn. Zeker met een jong dier betekent dit genoeg plek om los te rijden.
Verder zijn dit gezellig wedstrijden, waar gélukkig niet de kring top komt rijden. Dit betekent voor de iets mindere ruiters ook kans op een prijsje, wat ook best bemoedigend is. Verder wordt bij Avenir geen WP kado gegeven, dus ik vind dat je je best goed kunt meten. Bij Avenir komen mensen die lekker relaxt een rondje willen rijden, en die plezier beleven aan hun sport. Grappig is overigens dat er steeds meer 'grote' namen op die kleine wedstrijden kwamen. En nog leuker is dat die verloren van de ruiter die daar iedere maand starten, blijkt de concurrentie daar misschien groter dan ze denken!
Dus ik vind jou post een beetje denegerend.
WBT die wedstrijden. Avenir vraagt altijd voor het hele jaar wedstrijden aan. Binnen en buiten dus. Dit jaar zijn er maar 2 binnen en 2 buiten wedstrijden doorgegaan.
Omdat er van de kring dus niet meer mocht

Onze eigen club organiseert in de winter binnen wedstrijden waar 2 proeven gereden kunnen worden. Méga drukke wedstrijd, met heel veel aanmeldingen, ook van diep uit Limburg komen ze bij ons rijden. Helaas hebben we in oktober een B - L selectie wedstrijd. Dit betekent dus dat er nog 1 wedstrijd is voor alle ruiters van alle niveaus.