ik betaal 160 aan stalling en dan wordt alles gedaan voer mesten noem maar op ik hoef niks te doen..
en dan heb ik nog een verzekering van 36 euro.. en ja de hoefsmid die van mij kost 25 euro.. en die komt 1x in de 6 weken.. en de workmenkuur daarmee zit ik op een 10tje 1x in de 3 a 4 maanden want hij wordt gezamelijk op stal gedaan.. en ik moet het afkloppen maar in 3 jaar tijd heb ik voor het eerst vorige week de DA erbij gehad omdat hij een wond had.. en verder ja de jaarlijkse entingen ik laat de DA aan huis komen en ik moet hier 19 voor enting en 35 voor een bezoek betalen.. dus op zich valt het mee maarja je kan het zo duur maken als dat je zelf wilt..
maar wat ik met mijn voorgangers wel eens ben.. is dat je wel een spaarrekening moet opbouwen mocht hij indd een keer met koliek komen te liggen dat je dan wel rekeningen kan betalen..
maar ik hoop voor jou dat je "droom" uit kan komen want het is wel helemaal geweldig je eigen paard hebben..
maar als hij maar niks tekort komt...
ik heb liever dat ik een maand geen nieuwe kleren of wat kan halen zolang hij alles maar heeft.. haha maarja dat ben ik