Wij zijn thuis de proeven gaan rijden, compleet met outfit, vlechten, witte hekjes en een voorlezer.
(want zonder dat alles was hij wel aan mijn hulp) En dan proeven gaan rijden, en elke keer als hij de keerwending inzette, zorgde ik dat deze van mij werdt, door de hulp extra te geven. (ipv een halve kleine volte die hij zelf stapte) Op een gegeven moment vond hij het zo vervelend worden, dat hij weer ging wachten op mijn hulp. Heb ook een aantal keer HC gestart, zodat ik het elke keer kon overnemen van hem als hij me weer eens voor was, en als het niet lukte in de proef, kon ik gewoon een volte rijden, zonder gelijk verlies te rijden
Succes!
en misschien last van spanning? merrie zelf dan, maar waarom dan niet bij het inrijden en wel bij de proef..Ik heb geen spanning meer, heb ik jaren gehad, maar na een tijdje verlies je dat wel
, dan moet het onbewust zijn, ik ga mij niet verzitten met aangaloperen of iets, ik hoef mijn been maar iets te verleggen en dat is haar teken, ze zit dan gewoon te wachten op dat teken, weet dat ze aan moet galoperen, dus dan zelf maar.. dan maar dribbelen..