Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt. Op de kampioenschappen. Jurylid naast mij had als laagste 195 punten gegeven!
Ik had 'normaal' gepunt en mijn laagste zat zo'n 30 punten lager.
Mijn punten vielen daardoor in het niet en zijn lijst bepaalde alleen wie er kampioen werd.

Dennis schreef:Ik lees ook even mee, heb een stapel A'tjes waar er komend jaar weer wat van uitgebracht gaat worden.
Is een 4 jarige pony, meisje van 11, pony loopt hele stukken braaf nagevelijk (nog niet alles), kan een pasje opzij enzo. Hoop dat ze het wel leuk gaan doen.
Ik merk bij het mennen wel dat juryleden vaak slecht kleintjes kunnen beoordelen (start met een van mijn pony's Z voor de wagen). Tel bij het feit dat het lastig te beoordelen is nog op dat zo'n kindje wel erg schattig is en je krijg scheve verhoudingen.
Beetje met stelling, rustig in aanleuning en stukken nagevelijk(dat een pony nog niet de hele proef bij elkaar loopt moet imo nog geen punt zijn in de B-AB) moet toch wel het minimum zijn vind ik in een B proef. Anders kan je beter Bixie blijven starten met een kleintje imo.
crossmonster schreef:Ilse ze noemen het nu L1 ,L2 of zelfs M1, terwijl de proeven niet volgens de officiele maatstaven van die klasses worden beoordeeld.
Echt aparte proeven hebben ze niet, alleen in de AB-B klasse. Maar daarna is de L1 proef gewoon een B proef voor de andere klasses. En word ook lager beoordeeld.
Daarom is de stap zo groot. L2 bij de AB's is niet te vergelijken met L2 bij de klasse C of D
crossmonster schreef:Ik bedoel dat de kinderen voor de gek gehouden worden, ze rijden niet L2 als ze met een AB pony L2 rijden

ilse18 schreef:Er word al zo weinig georganiseerd voor de AB pony's (iig hier in de regio) Als ze nog meer buitengesloten worden van de reguliere rubrieken, maak je het bijna onmogelijk voor die kleintjes om nog ergens te starten.