Laura_Magic schreef:Reactie 1:Morrie05 schreef:Ik weet wel zeker dat ze bang is, ik zou elke dag weer oefenen om hem in de trailer te krijgen, dat je hem met een longeertouw in de trailer moet doen zeg al genoeg over het vertrouwen tussen jullie, hij zou gewoon de trailer op moeten gaan, ik heb met die van mij geoefend elke dag een maand lang, ik ging in de trailer staan, zij ging dan stil staan voor de trailer omdat ze er niet in wou, ik ben gewoon gaan wachten in de trailer tot ze er zelf in kwam, niet trekken niet duwen geen touw erachter en helemaal alleen. Ik laad haar nu alleen op en af.
Ik geloof niet dat ze bang is, dat straalt ze totaal niet uit enzo.
Je hebt wel gelijk dat het 'vertrouwen' belangrijk is enz.
Maar helaas, als ik mijn paard los laat in de wei met de trailer, ben ik er zeker van dat ze na een tijdje gewoon gaat grazen... En we hebben geen rijbak thuis
(sorry ben zeer slecht met quoten)
Maar je kan het toch beter gewoon om de weg doen? En je moet hem wel vast houden maar niet echt gaan trekken. Ja maar wat vind jij een uiting van bangheid dan? want dat ze ineens niet meer de trailer in wilt zegt toch genoeg? Hij is daar denk ik wel gewoon onzeker van geworden.
(op de weg bedoelde ik hoor niet om de weg)