Hahahhaa geweldige actie! Had mij kunnen gebeuren!:o gelukkig heb ik nu even chaps en dat gaat goed hahaha.
Glossi
Geplaatst: 11-07-09 00:07
O, jeetje wat een drama lijkt me dat.. heb het zelf 1x gehad en na een kwartier trekken (mij hadden ook 2 man geholpen) eruit gekomen. Maar 3 uren, pffhu.. Gelukkig heb je ze uit gekregen
Ik heb ze in de achterzijde laten zetten, binnenzijde was ik bang dat mijn zadel zou beschadigen en buitenzijde vond ik niet zo mooi. Hoe duur het was weet ik niet precies meer (ik dacht tegen de 50,-) heb het gewoon bij een schoenmaker laten doen, en het ziet er netjes uit.
Meisje201
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-09 16:15
Nou het zijn al oudere laarzen, dus ze zijn het niet meer waard om er ritsen in te laten zetten Staat op het programma om binnenkort bij Lipica laarzen te laten maken, met rits in ieder geval, om dit soort tafrelen te voorkomen
Snowrose
Geplaatst: 13-07-09 00:00
Ik heb hier echt ff hardop zitten lachen Ik zie het gezicht van die overbuurman al......
Vroerger had ik trouwens hetzelfde probleem, ik kreeg mijn laarzen nooit aan of uit. Met een laarzentrekker ging het iets beter.. Maar nu heb ik jodphurs (hoe je dat ook schrijft) en die zijn echt perfect!
Ik heb een spray die je af en toe in je laarzen moet sprayen en nu gaan ze gemakkelijk uit!
fabiee
Geplaatst: 13-07-09 11:41
Haha, dat heb ik dus ook gehad. Ik had leren laarzen gekregen van een tante, maar deze waar nog wat te groot. Dus ik dacht slim te zijn door 2 sokken over elkaar heen te doen(zodat ze dus wel paste). Maar nadat ik ermee had gelopen, bij mijn verzorgpony, waren de sokken afgezakt. Dus ik kreeg ze ook niet meer uit. Uiteindelijk hebben we er afwasmiddel in laten lopen, en toen kreeg ik ze wel uit, haha. Maar nu heb ik dit probleem niet meer, want in de leren laarzen die ik heb gekocht zitten ritsen.
ik HEB laarzen met ritsen (op maat gemaakt, van leer) en de eerste keer dat ik ze aanhad, was k ermee naar de paarden gefietst, dan kon ik ze gelijk daar laten staan... kreeg ik ze dus ook niet meer uit, uiteindelijk mn voet eruit gekregen en kramp!! niet normaal, heb ik nog een week last van gehad
zeemermin13
Geplaatst: 13-07-09 18:17
een vraagje. heb je zo,n ding waar jeje laarzen mee uittrekt. ( kom even niet op de naam ).
Majo_B
Geplaatst: 13-07-09 18:33
Ik had dit probleem ook altijd, maar nu doe ik altijd boterhamzakjes om mn voeten.. de zakjes gaan dan kapot, en daarna zitten ze alleen rondom je enkel, wreef en hiel, dan glij je zo in en uit je laars! Tijdens het dragen heb ik geen last van slippen, glijdende voeten o.i.d. in de laars.
Maar mijn volgende paar hebben ook ritsen hoor
_Pien_
Geplaatst: 13-07-09 18:40
WHaaaaaaa, ow geweldig !! gelukkig heb je ze nu uit, maar pantykousjes aan over je sokken en/of broek wil ook wel helpen glijden.
maar ff oftopic.....Leuke buurman ?? trek ze dan maar weer gauw aan , hahahahaha
Ytjuuuh
Geplaatst: 13-07-09 18:41
zeemermin13 schreef:
een vraagje. heb je zo,n ding waar jeje laarzen mee uittrekt. ( kom even niet op de naam ).