Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maartje1990 schreef:Ik heb een cup D dus heb medelijden met mijmaar echt met een gewone bh rijden is bij mij echt not done. En over het algemeen kun je dat beter neit doen al heb je maar een A. Ik heb er zelf eentje van Fila superfijn! echt een aanrader, hangt wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wél een fatsoendelijke (sport)bh. Hunkemoller zou ik niet naartoe gaan die hebben niet echt veel fatsoendelijks. In ieder geval niet wat betreft sportbh's. Deze die ik heb kun je ook bij de livera krijgen zover ik weet
Mallodie schreef:Maartje1990 schreef:Ik heb een cup D dus heb medelijden met mijmaar echt met een gewone bh rijden is bij mij echt not done. En over het algemeen kun je dat beter neit doen al heb je maar een A. Ik heb er zelf eentje van Fila superfijn! echt een aanrader, hangt wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wél een fatsoendelijke (sport)bh. Hunkemoller zou ik niet naartoe gaan die hebben niet echt veel fatsoendelijks. In ieder geval niet wat betreft sportbh's. Deze die ik heb kun je ook bij de livera krijgen zover ik weet
Waarom is het beter om zelfs met een kleine cup een sportbh te dragen? Ik ondervind er geen last van.. dus?
Ik wil dat beetje namelijk niet naar de knoppen helpen anders schiet er helemaal niets meer over 
Citaat:Behalve comfort biedt een goede sportbeha ook bescherming. Voor een borst, die gemiddeld tussen de 200 en 300 gram weegt, is al dat gestuiter niet bevorderlijk. Het zorgt voor grote druk op het weefsel van de borsten en de huidstructuren, wat kan leiden tot beschadiging. Op de lange duur kan de huid erdoor gaan uitrekken en gaan de borsten hangen.

Maartje1990 schreef:Citaat:Behalve comfort biedt een goede sportbeha ook bescherming. Voor een borst, die gemiddeld tussen de 200 en 300 gram weegt, is al dat gestuiter niet bevorderlijk. Het zorgt voor grote druk op het weefsel van de borsten en de huidstructuren, wat kan leiden tot beschadiging. Op de lange duur kan de huid erdoor gaan uitrekken en gaan de borsten hangen.
NOUKERD schreef:Zo, heb je er ook nog levels in?
Ik moet van de week écht even goed kijken dus.
Het is inderdaad echt niet leuk.
Het hoort geen kleine opluchting te zijn als je van je paard af komt.
Zelfs in stap rijden mijn borsten vrolijk met me mee.
Maartje1990: dat is een extra reden voor mij om te doen.
Pff, ik wist niet eens wat er allemaal met je borsten kon gebeuren.

maar die andere. Zou niet anders meer willen!