ProudJustify schreef:Was maar 1 merrie die hem gelijk aardig vond
En die ene merrie is nou net degene die nu apart moet, omdat hij haar niet moet
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en liep als een hondje achter hem aan. Beetje gillen hier en daar, wat zwaaiende voorbenen maar meer niet. Tot (en ik heb het nog op film staan, zal em eens opzoeken) Elvis (de shet) pomtidom met een omtrekkende beweging een aanval in de flank inzette, liep net of er niets aan de hand was en ineens staat hij op zijn achterbeentjes, mond open en met kracht vooruit zo in de flank van mijn schimmel, die het uitgilde van de schrik (en vermoedelijk pijn) en daardoor rondjes gaat draaien, die kleine hield gewoon vast
Terwijl de schimmel steigerde en gewoon nog uitkijkt waar hij neerkomt... Dit herhaalde zich nog een keer en ik zag steeds meer wondjes en happen uit de schimmel dus heb ik ze uit elkaar gehaald. De shet is echt teveel hengst veel meer dan mijn Spaanse kanjer.
duChambre schreef:mijn pony zit constant onder de wondjes... hij heeft gewoon de laagste rang in de groep. ze staan met 4 'grote' paarden en 9 shetlanders. 1 van de shet-ruinen is tot zijn 5e hengst geweest, maar hij is nu nog net zo dominant.
mijn pony rent inmiddels gewoon weg als ze gaan dreigen, en als hij een wondje heeft. nouja, jammer dan. beetje zalf erop en het moet maar genezen.
zolang ze mekaar niet tot moes slaan moet een beetje gezonde concurrentie kunnen imo
.