wil er weer voor gaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pookyblade

Re: wil er weer voor gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 11:13

hallo geef liever tips over hoe ik het snelst weer me vertrouwen trug heb inplaats de nutteloose onzin over me schrijf stijl als je daar problemen mee heb lees je het niet

pookyblade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 11:15

ik ga nu elke dag even rijden
en volgende week mee doen in de les dus ga suppppppppppppppppppperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hihi

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:15

Je kan niet 'effe' snel vertrouwen terug .
En de tips zijn al gegeven .

pookyblade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 11:17

weet ik en het werk goed allemaal

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:33

Moderatoropmerking:
Het is als gebruiker toegestaan om een andere gebruiker op de regels te wijzen. Het is dan ook niet de bedoeling wanneer iemand je aanspreekt zo te reageren.

Het typen van Algemeen Beschaafd Nederlands is verplicht volgens de Boktregels, dus graag verder in normaal ABN, met het gebruik van volledige zinnen, hoofdletters alleen indien nodig en interpuntie zoals het hoort. Ook het teveel plaatsen van uitroeptekens e.d. is erg storend en maakt het forum onnodig rommelig.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 23:09

Ik lees net dit topic. Allereerst vind ik het super stoer van je om er toch weer op te gaan na een rot ervaring waar je je vertrouwen en zekerheid bij bent verloren.
Aan alle mensen die reageren op haar taalgebruik en de manier waarop zij het tikt zou ik willen zeggen.... waarom... misschien is ze wel dyslectisch of zo.

pookyblade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 23:26

he he ben ik weer ,

het gaat supper
benvandaagde les in gegaan en heb los gereden ook in draf
dus aleen maar goede dingen en veel voor uit gang

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 23:28

ik zou beginnen met grondwerk en aan het vertrouwen werken, rijden vind ik personelijk eerst bijzaak. er is ook iemand die je zou kunnen helpen...anders pb maar weet ik nog een lesgever voor je in grondwerk.ik vind dat het eerst op de grond goed moet gaan en dan kan je verder.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 23:37

Wat goed!
Zo kan je elke keer een stapje verder gaan en wees trots op jezelf he, want je doet het toch maar gewoon 'effe'... :D

Zoals meerdere zeggen is grondwerk hardstikke leuk of schriktraining, kan je misschien wat meer over opzoeken op bokt, misschien wilt iemand je helpen?

Succes!

lien05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:19

Hoi Pookyblade,

Heel goed om te horen dat het al beter gaat! Je eigen vertrouwen (terug) krijgen duurt altijd even, ondanks dat we misschien wat ongeduldig zijn in het begin. Je verhaal heeft wel wat raakpunten met mezelf: ik heb nooit iets ernstigs gehad met een paard, maar ik moet altijd wel zelfvertrouwen opbouwen.

Ik raad je dan ook aan om alleen die dingen te doen waar je een goed gevoel bij hebt. Je hoeft niet volgende week een Z1 wedstrijd te rijden, dus doe waar je je goed bij voelt en doe elke keer een beetje meer. Ik ben met mijn paard eerst gaan poetsen en longeren in de bak. Toen een paar keer wezen wandelen en uiteindelijk gelongeerd en als hij rustig was erop gaan zitten. De eerste keer was het niet meer dan stappen, maar dat werd elke keer uitgebreid met draf en uiteindelijk galop. Bedenk dat je een relatie op wilt bouwen voor langere tijd, dus deze relatie hoeft niet binnen korte tijd perfect te zijn.

En wat betreft je enthousiasme om weer te gaan dressuren: dat komt wel! Voor je het weet ga je als een speer door de bak, en je weet wat ze zeggen: geduld is een schone zaak!

Succes en vooral veel plezier toegewenst

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:26

Misskaren schreef:
hesupervoorjeikbenblijdathetgoedgaatmetrijdenenhoopdatjekleineteengoedgeneest
misschienkunjeinhetvervolgrekeninghoudenmetleestekensenvooraljecapslockUITZETTEN
bokkerszijnookmaarmensen

_O- _O-
Deboktvertaalhulphelpthaaraleenhandje.

Zolang je nog angst hebt moet je met begeleiding gaan rijden. Eest maar weer vertrouwen zien te krijgen en buitenritjes moet je eigenlijk nog niet doen. Eerst thuis in de bak je vertrouwen terug krijgen met behulp van een deskundige.

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:32

Nicam schreef:
Ik lees net dit topic. Allereerst vind ik het super stoer van je om er toch weer op te gaan na een rot ervaring waar je je vertrouwen en zekerheid bij bent verloren.
Aan alle mensen die reageren op haar taalgebruik en de manier waarop zij het tikt zou ik willen zeggen.... waarom... misschien is ze wel dyslectisch of zo.

Als je dyslectisch bent hoef je niet elke zin in hoofdletters te typen.

Shana_Pakko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:08

lekker rustig aan gaan, op je eigen tempo. Wanneer je er klaar voor bent, voel je het wel en voor je het weet, zit je lekker op zijn rug wat te rijden.