, ze is dan wel erg breed. Jammer dat ie geen buikflap heeft, dat heeft ze ook eigenlijk wel nodig. De stof is erg zacht, niet erg sterk wat dat betreft, maar wel fijn voor haar lijf. De Bug Rug lijkt mij ook een hele fijne deken
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ze is dan wel erg breed. Jammer dat ie geen buikflap heeft, dat heeft ze ook eigenlijk wel nodig. De stof is erg zacht, niet erg sterk wat dat betreft, maar wel fijn voor haar lijf. De Bug Rug lijkt mij ook een hele fijne deken
.
Shetlief vond de deken wel interessant, maar verder dan snuffelen en sabbelen is ze (nog?) niet gekomen, hopen dat het zo blijft. Wietje heeft zelf ook eerst even gesnuffeld en geproeft, blijft raar een deken opeens op het land op je rug 

.. Ik vond het eerst ook niet zo erg, ben er ernstig van teruggekomen.
.
ik wou dat snow zo mooie deken had hahahahaha
). Denk dat zo'n hals al een hele opluchting is. En vaak zijn langere halsen die vast moeten aan een halster, ik heb ze momenteel weer zonder halster in het land lopen (loopt dag en nacht). Heb ze wel in hanen gehad, ook die van Anky, maar dat waren echt MEGA dingen!! En de HH heb ik ook in handen gehad, maar dat spul vond ik niet fijn.
, mn paard is 1.72 en heb de 198,.. zit eigenlijk goed, alleen de borst HAD heel iets losser gemogen (maar goed, lees wel dat bij vliegendekens altijd de borst aangesloten zit,.. dus zal wel goed zijn), maar ja,.. de maat erboven zou weer veel te groot zijn,.. denk dat het zo wel gaat,.. ik denk dat mn paard me dankbaar is voor de deken want het stikt van de blinzen, muggen, knuten etc bij ons (echt heel verschrikkelijk) maar ja zit bij water, veen, en bos,.. kan in de zomer beter ergens binnnen gaan rijden,.. 
Ik durf geen vliegenkappen aan te doen, dus die van mij loopt znoder of met halster met sliertjes voor haar ogen.

Hier ligt hij van sochtends tot savonds op, en enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze eronder staat te zweten bij haar borst waar die 'voering' zit. 

Zo heb ik dat draakje van de foto afgeleerd bij iedereen in de deken te gaan hangen, en zijn eigen deken met rust te laten. Hij pakte hem ook steeds voor vast en liep eraan te trekken.
hij pakt het gewoon beet en trekt net zolang tot het kapot is,.. (en het is geen puber meer maar gewoon een 12 jarige sinds gisteren hahaha)