Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sandrohit schreef:Als ik je had kunnen helpen dan had ik het graag gedaan!
Waarom denken mensen toch altijd dat er wat anders moet zijn gebeurd?
Mijn ervaring is dat pensionshouders niet graag horen dat je weg gaat omdat je niet tevreden bent of ergens anders het denkt beter te krijgen.
En je spullen achter slot en grendel zetten vind ik niet netjes,het blijven toch echt jouw spullen.
Als hij erover had willen praten had hij gewoon contact met jou moeten opnemen.
Succes!
Siobhaun schreef:Het lijkt me niet de bedoeling dat er een discussie gevoerd wordt over waarom het zo loopt.
Ylana schreef:Siobhaun schreef:Het lijkt me niet de bedoeling dat er een discussie gevoerd wordt over waarom het zo loopt.
Waarom niet?
Als zij hier iemand zoekt die haar zou willen helpen, lijkt mij dat het toch wel duidelijk moet worden waar deze zich in mengt.
Je kan zo de grootste problemen krijgen door `even´ iemand te helpen.
Wietsje92 schreef:Als mijn paarden niet veilig zouden staan of als ik bang zou zijn dat er wat met ze zou gebeuren zou ik ze net als TS zo snel mogelijk weghalen.
Ylana schreef:Siobhaun schreef:Het lijkt me niet de bedoeling dat er een discussie gevoerd wordt over waarom het zo loopt.
Waarom niet?
Als zij hier iemand zoekt die haar zou willen helpen, lijkt mij dat het toch wel duidelijk moet worden waar deze zich in mengt.
Je kan zo de grootste problemen krijgen door `even´ iemand te helpen.