SGW Roden 19/21 april

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:11

Heb je al een starttijd?

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:20

Int Z:

8.08 10.48 11.08

Int L:

12.31 16.30 16.50

En hopelijk int M nog een, want er is een Z paard van mij uitgevallen. Verdrietig

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:20

Ik las het, jammer Verdrietig
Altijd rot, een geblesserd paard Scheve mond

Weet je ook hoe laat de eerste in het Z begint?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:49

Ik ga wel vrijdags parcours verkennen.. En dan zaterdag nog een keertje denk ik!! Maar Amy, misschien kunnen wij zaterdags wel even samen lopen??!!?? Mijn vader had toch wel zin om erheen te rijden!!

Maar ehh.. Ik weet al iemand meer die ook maandag start: Alice Naber-Lozeman!! Lijkt me wel cool om die te zien crossen!!!

Groetjes Hester

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:56

hesterv schreef:
Maar Amy, misschien kunnen wij zaterdags wel even samen lopen??!!??
Maar ehh.. Ik weet al iemand meer die ook maandag start: Alice Naber-Lozeman!! Lijkt me wel cool om die te zien crossen!!!

Groetjes Hester

Ik vind het best hoor Party!! Alleen, wil jij dan wel anderhalf uur op mij wachten omdat ik pas om 12.12 moet dressuren en jij om 10.52?? Maar ik vind het leuk hoor Party!!

Enne, moest Gert ook niet crossen??
En die stagere toch ook Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:25

*gaaaaaap* Gaaaap *Chauffeur van Lautje meldt zich* Haha!

Ik trek maar weer goede schoenen aan denk ik! *LOL*

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 16:16

Ohw ehh Amy.... Dan ga ik eerst zelf lopen denk ik en dan eff samen met jou!! Maar dan zien we wel hoe het uit komt!!

Maar ik wist niet wie er allemaal gingen crossen van stal "Naber" maaar kennelijk alle 3 dan!!

Groetjes Hester

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 18:08

Komop grooms, niet klagen he! Knipoog
Gewoon de avond ervoor vroeg naar bed en wekker op 4.45 zetten, dan komt alles goed!! Haha!

Jeetje Rom, kun jij echt zo hard lopen?
Ik niet hoor, dus ik doe wel rustig aan! Dan loop ik er twee en jij drie, dat kan natuurlijk ook Schijnheilig !

Ik heb er superveel zin in, nog maar 2 nachtjes en het seizoen is weer begonnen. Hoop alleen dat die paar voorpelde buitjes achterwege blijven..

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:13

jammer dat het zover weg is anders was ik zeker even komen kijken!
Wanneer start je hier in de buurt Laura?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:02

Bij gebrek aan een Lautje online: op 29 mei (Hemelvaart) is de cross van Ambt-Delden. Kom je dan kijken, Susan?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:01

Karin schreef:
Bij gebrek aan een Lautje online: op 29 mei (Hemelvaart) is de cross van Ambt-Delden. Kom je dan kijken, Susan?

moet eens kijken of dat gaat lukken, ik weet namelijk nog niet wat we met hemelvaart gaan doen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:21

Ik ga dit weekend veulen kijken in friesland en verwacht dat ik mijn vriend zo gek krijg om via Roden te rijden. Haha! . Zo niet dan kidnap ik hem en moet hij doen wat ik wil. Ik weet alleen nog neit welke dag we gaan. Ik vermoed de zaterdag. O.a. afhankelijk van de springclinic.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:14

Morgen is het zover Cool

Ik denk als ik de cross ga lopen dat ik Lautje en Gomir wel voorbij zie crossen Cool Ik zorg dan wel dat ik bij een hindernis sta zodat mijn vader nog wel eventjes een foto kan maken Haha!

Allemaal heel veel succes en hopelijk spreek ik sommige mensen nog wel... Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:14

he succes mensen!!!! ik doe niet mee, aangezien ik het wel erg vroeg vond int seizoen, ik ken alleen Roden van het NK, dat was superrrrr gaaf om te rijden!
nou allemaal ff lekker rijden enne niet int water vallen he?!!

groetjes

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:45

Nou ik kom net terug uit Roden... super mooie cross!!!

Mijn dressuur ging wel goed, ik had hem iets feller mogen rijden vond ik zelf, maar ja niet alles kan goed gaan he! Ik kreeg 147pnt waar ik heb absoluut niet mee eens ben, ik had vorige week 175pnt, voor dezelfde proef, en deze proef ging zelfs beter... maar ja die Jury's ook...pfff

Nou ja het springen ging wel goed, Murf was een beetje fel, helaas wel 2 balken, de eerste balk was op hindernis 4, ik wilde af, maar Murf maakte nog een kleine galopsprong bij waardoor hij de sprong niet meer haalde, 4 galopsprongen later kwam 5ab, sja en toen had ik de boel nog niet helemaal weer gereed waardoor een balkje op 5a, de rest van het parcours ging goed, vooral de hindernissen 8,9en 10.

De cross ging super, ik was foutloos, wel iets buiten de tijd, maar ik ben tevreden! (voor de mensen die in Roden waren: de sprong naar het water toe ging super, de picknicktafel ging ook geweldig, de hindernis tussen de afsprong en de dubbel in-uit ging ook erg goed, en als laast gingen de hindernissen 3 en 7 ook super...(steeple-chase)... Hindernis 4ab kwam ik een beetje vreemd overheen, 4a nam Murf te gemakkelijk, waardoor hij scheef moest springen, maar ik kon hem goed bijwerken zodat hij 4b wel goed sprong!

En hoe is het gegaan met de anderen van bokt in roden??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:31

oh netjes chantal! mijn dressuur is altijd het slechtste van de cross!
de ene x haal ik ook 170 en andere x net aan 150
heel verschillend dus!maar wel netjes hoor!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:08

Ik zag net Laura bij de uitslagen en dat zag er goed uit!! Maar ik zal niks verklappen, want er zal vast wel een mooi verslag komen!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:29

Inderdaad!!! Heb ook even gespiekt Nerd

Ben ook even geweest vandaag samen met mijn zus. Toen we aankwamen was Laura net met Ameretto aan het lopen, was dus net klaar. Ik baalde dat we te laat waren. Toen Karin en Maarten nog even gesproken en toen hebben we het parcours gelopen. Was voor het eerst dat ik een cross 'in het echt' zeg, ontzettend leuk zeg!! Heb enorm veel respect voor de deelnemers, ik zou er het lef niet voor hebben.
Vrij zwaar parcours ook volgens mij af en toe, veel mulle stukken, maar erg mooie hindernissen. Hebben een tijdje bij de waterbak gestaan en bij de pickicktafel. Al met al hebben we er vrij lang over gelopen, heb dus geen bokkers meer kunnen ontdekken *LOL*
Volgende keer toch maar wat eerder komen, maar was zeker leuk om even te kijken!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:39

Chantal: Ik heb nog een briefje van je met de crossuitslag erop *LOL* Die heb je laten liggen.
Mijn paard ging trouwens helemaal niet over die sprong naar het water Verdrietig Einde oefening dus...!

Laura moet wel goed gereden hebben, na de dressuur stond ze derde en daar zijn geen fouten meer bijgekomen *LOL* (maar mijn computer opent de uitlagen niet Verdrietig )

Cody, je hebt mij misschien nog net zien starten Verward Ik weet niet waar je Lau tegenkwam met Ret Verward Ik ben vlak nadat zij binnenkwam gestart namelijk *LOL* (en was er daarna op hindernis negen naar het water ook zo weer uit Verdrietig )

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de uitslagen van Amy Die stonden heel raar op de site Verward

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:50

he chantal, jij moest tegen roy schattevoet he?! die komt hier ook ergens vandaan! dat hij M crosst! stond er helemaal van te kijken!
he jammer gomir , volgende x beter

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:01

Heey!!

Van Amy is het een best wel sneu verhaal... Melano was niet op tijd ingeent... Echt heel sneu want ze had het echt geweldig gedaan!! Ze hadden 158 (nah ja, 160 -2) in de dressuur, foutloos gesprongen en ook foutloios gecrosst met maar 2 seconden over de tijd!!! En ze was dus 2e geworden!! Maar toen moest ze haar papier laten zien emt het entingsboekje want dat had de jury bij de dress gezien of zo.. Toen werd ze alleen uit de prijzen gehaald maar de wp tellen wel.

Voor mij was het ook zeer geslaagd!! Heel hoog dressuur namelijk 171, ook foutloos met het springen en daarna in de cross 2 weigeringen en 23,6 tijdstrafp. ongeveer. Ik ben echt heee erg blij met deze uitslag en het was mooi weer en alles!! Helemaal happy!!!

Groetjes Hester
PS Wat is nou de voglende SGW van andere bokkers?? Van mij denk ik Dijkgatsbos of Nijeberkoop.. Weet niet welke eerst is!!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 13:42

Jee zeg, dat is inderdaad er sneu voor Amy! Dan heb je zo goed gereden en dan krijg je zoiets. Frusty
Maar gelukkig tellen de winstpunten dan nog wel mee, anders was het helemaal sneu geweest.

marieketencate schreef:
Ik zag net Laura bij de uitslagen en dat zag er goed uit!! Maar ik zal niks verklappen, want er zal vast wel een mooi
verslag komen!

Haha Marieke, thanks dat je niks verklapt hebt Knipoog !
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, staat hier mijn verslag van de wedstrijd:
[WD] SGW Roden: een goed begin en een mooie afsluiting!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:21

he wat sneu voor amy!
ben vanmiddag in het Dijkgatbos geweest, de cross word voor de L en hoger op zaterdag 23 augustus(mijn verjaardag) verreden, de B op 24 augustus!
Nijeberkoop weet ik niet
wil eigenlijk graag naar Ede op 18 juni, maar ia dat op 1 dag? want ikheb ook gehoord dat ze het over 2 dagen doen?! nou dan hoeft het niet hoor!! woon er al zover vandaan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:17

Ik ga waarschijnlijk in Ede de oefencross starten op donderdagavond Dan mag ik gewoon doorrijden als hij stopt op het water en je komt daar twee keer door het water dus dat is een goede oefening *LOL*