Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suus__ schreef:Ik doe nu al sinds november 2007 met hetzelfde paar ariats (ze waren 120 euro) met rits. Super schoenen!
Leer begint nu wel een beetje te scheuren maar dat komt waarschijnlijk door de mest / plas. Verder poets ik ze 1x in de 2/3 maanden met zwarte schoenpoets.
Volgende worden weer ariats, maar dan bruine pas bij het tuig van me verzorgpony

knooopje schreef:de rits is wel het laatste waar ik me druk om zou maken bij ariat!
het zijn duure schoenen die dus niet lang mee gaan!
de kwaliteit is ver te zoeken!het zijn fijne schoenen en ze staan erg mooi,maar slijten snel!vooral aan de voorkant waar je je voet buigt daar krijg je heel snel een rimpel die telkens dieper word en die scheurt snel door het leer.
ik ben nu aan mijn 3 de paar begonnen eerst de groene en nu heb ik de duurste genomen(blauwe)het eerste paar sleet zo door en de rits ging kapot!maar toen zag de schoen er al zo versleten uit dat de rits laten maken niet echt nut had.
de blauwe heb ik nu een maand of 4 en zien er ook al erg versleten uit!terwijl ik ze 3 a 4 keer in de week helemaal poets!
ik vind voor schoenen van ik geloof 220 euro !dat ze wel wat langer mee mogen gaan!want als je de info leest over de schoen dan klinkt het geweldig helaas is de praktijk heel anders!ik dacht als ik de duurdere zou nemen ze mischien langer mee zouden gaan,maar helaas ik koop dit merk dus niet weer!