Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vindt het wel altijd leuk dat jury's dat erop zetten!
. Met mijn huidige paard heb ik bijna elke wedstrijd nog een leuke noot onderaan mijn protocol gehad. Op mijn laatste coupon stond 'geweldige proef', was erg leuk om te lezen
. Maar heb ook een aantal keer een opmerking gehad als: keurig gereden, leuke combinatie en mooie voorwaartse proef. Ik vind het iig erg leuk als een jury zo'n 'extra' opmerking op je coupon plaatst.
miep1979 schreef:Ik zet er altijd wat onder en probeer dit op een positieve manier te doen. Maar bij een minder goede proef attendeer ik ze ook nog even op de verbeterpunten. Veel ruiters waarderen het.
Overigens krijgen ze bij mij ook bijna bij elk onderdeel wel commentaar en is mijn schrijfster daar altijd wat minder blij mee.
Maar ruiters hebben echt behoefte aan commentaar.
Afgelopen weekend, mijn vriendin (combi rijd altijd leuk winst) had 2 x net geen winst, 2 protocollen met geen commentaar, dan weet een ruiter ook niet waardoor de punten lager gebleven zijn.
Zyrina_MF schreef:miep1979 schreef:Ik zet er altijd wat onder en probeer dit op een positieve manier te doen. Maar bij een minder goede proef attendeer ik ze ook nog even op de verbeterpunten. Veel ruiters waarderen het.
Overigens krijgen ze bij mij ook bijna bij elk onderdeel wel commentaar en is mijn schrijfster daar altijd wat minder blij mee.
Afgelopen weekend, mijn vriendin (combi rijd altijd leuk winst) had 2 x net geen winst, 2 protocollen met geen commentaar, dan weet een ruiter ook niet waardoor de punten lager gebleven zijn.
Kun je bij ons komen jury zijn? De protocollen zijn ook meestal niet spannend of leerzaam. Verwacgt bij een 5 toch echt commentaar. Als ruiter wil ik je hiervoor bedanken wordt zelden tot nooit gedaan. Blijf vooral zoveel mogelijk jureren ( volgens mij fout geschreven)
miep1979 schreef:Ik zet er altijd wat onder en probeer dit op een positieve manier te doen. Maar bij een minder goede proef attendeer ik ze ook nog even op de verbeterpunten. Veel ruiters waarderen het.