Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

___Sanne schreef:Kijk, dat ik zulke punten haal is wel balen natuurlijk, maar nu lijkt het net of de jury Toran en mij geen mooie combinatie vond, of in ieder geval iets was waardoor hij zulke punten gaf zonder commentaar. Simpelweg omdat er geen commentaar te geven was omdat het misschien tóch wel een 6 waard was allemaal, als je snapt wat ik bedoel? Misschien is dit helemaal niet zo hoor, maar dat idee krijg ik dan wel...

jury schreef:ik heb het protocol bekeken en kan niet anders concluderen dat het heel bijzonder is.
maar nogmaals vraag om uitleg, de jury kan ook een hele slechte schrijfster gehad hebben en was misschien al blij dat de punten goed op papier kwamen![]()
als wij als ruiters niet het gesprek aangaan met de jury maken wij ons mede schuldig aan de praktijken waar we op mopperen.
als jury probeer ik me actief op te stellen naar de deelnemers door bv na prijsuitreiking te vragen of ze zich konden vinden met de punten (het blijft nl. eng om zelf naar jury te stappen) of na de proef gelijk even commentaar te geven.
jury schreef:ik heb het protocol bekeken en kan niet anders concluderen dat het heel bijzonder is.
maar nogmaals vraag om uitleg, de jury kan ook een hele slechte schrijfster gehad hebben en was misschien al blij dat de punten goed op papier kwamen![]()
als wij als ruiters niet het gesprek aangaan met de jury maken wij ons mede schuldig aan de praktijken waar we op mopperen.
als jury probeer ik me actief op te stellen naar de deelnemers door bv na prijsuitreiking te vragen of ze zich konden vinden met de punten (het blijft nl. eng om zelf naar jury te stappen) of na de proef gelijk even commentaar te geven.

Is toch wel hetgeen wat ik het meeste in al die keren dat ik geschreven heb opgeschreven bij deze onderdelen..... rijoyco schreef:Laat ik voorop stellen dat ik het erg op prijs stelt als de jury mijn coupon laat volschrijven, en dan met name bij de 6jes en hoger...eronder kan ik waarschijnlijk wel begrijpen.
Ik erger me een beetje aan de toon van de TS: ik soe zoooooveel moeite voor op concours gaan, mag ik dan AUB hoge punten? Waarom ga je op concours, toch ook voor je eigen plezier hoop ik, anders ben je toch niet goed bij je hoofd, veel geld er tijd erin stoppen en dan verwachten van een andere dat die het leuk voor je maakt?
.

Anne_GTI schreef:Ik kan me ook voorstellen dat menig jurylid opgescheept zit met een schrijfster die alleen MSN-taal machtig is en al blij is als de cijfers correct opgeschreven worden.
. Ik ben toen ook naar de jury geweest en die heeft wel uitgelegd dat er steeds een bepaald iets fout ging en ze geen zin hadden om dat steeds opnieuw op te schrijven.. Nou ja, dat kan ( maar hoe kan je nou aan het begin van een proef zien dat dat aan het einde van de proef nog steeds fout gaat :s ), maar zet het er dan onderaan een algemene opmerking bij. 
Ladygiroc schreef:..Ik vind persoonlijk dat een jury bij de prijsuitreiking hoort te zijn!
NoireIdylle schreef:Ladygiroc schreef:..Ik vind persoonlijk dat een jury bij de prijsuitreiking hoort te zijn!
Helemaal mee eens!! Daar erger ik mij de laatste tijd ook nog al eens aan; ze zijn klaar, gaan snel afrekenen en weg zijn ze! Of de prijsuitreiking moet uren op zich laten wachten, maar je hoort als jury tot een half uur na afloop van de rubriek aanwezig te zijn.