Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Wanneer ga jij dan?
hoe kom je daar nu bij??? Hij heeft deze bijscholing helemaal niet nodig als nieuwbakken Lichte Tour jurylid! Van harte trouwens CGJ jij hebt het nu toch al afgerond?!

femiaans schreef:Goh, laat ik het nu toch ook weten, ik zit namelijk in hetzelfde dagdeel als Judith ( gezellig!!, even Off topic, Juul, als ze geweten hadden dat wij weer bij elkaar komen te zitten, hadden ze dat nooit gedaan!! Kijken of we er weer een paar overspannen kunnen krijgen)
dat is ook wat ik meteen dacht... femiaans schreef:Misschien zijn we het wel heel erg eens met WimMaar we hebben samen op zowel de M als de Z cursus gezeten, en volgens ons wordt er nog over nagepraat bij sommige cursusleiders (Waren meer lijders)
Verder zijn we heel lief hoor..
CharleyT schreef:femiaans schreef:Misschien zijn we het wel heel erg eens met WimMaar we hebben samen op zowel de M als de Z cursus gezeten, en volgens ons wordt er nog over nagepraat bij sommige cursusleiders (Waren meer lijders)
Hey collega,,
ga ik jullie missen, want ingedeeld in de middag. Verdorie, had graag weer genoten van jullie frisse kijk op het jureervak. En ach, een cursusleider die lIJder wordt heeft het verkeerde beroep gekozen.
CharleyT schreef:femiaans schreef:Misschien zijn we het wel heel erg eens met WimMaar we hebben samen op zowel de M als de Z cursus gezeten, en volgens ons wordt er nog over nagepraat bij sommige cursusleiders (Waren meer lijders)
Hey collega,,
ga ik jullie missen, want ingedeeld in de middag. Verdorie, had graag weer genoten van jullie frisse kijk op het jureervak. En ach, een cursusleider die lIJder wordt heeft het verkeerde beroep gekozen.