Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb zelf alleen nooit de moeite genomen wat er aan te doen (ik heb namelijk bijna altijd mijn lenzen in) maar ik heb ook welleens zitten denken aan zo een koortje, ik denk dat dat wel goed werkt! (Het is er immers voor) Marleennn_ schreef:Ik rij zelf al meerdere jaren met mijn bril, maar ik heb er nog nooit last van gehad. Nou staat mijn bril ook wel erg strak op m'n neus
melsh schreef:Ik ken het probleem: cilinderoog dus kan niet zonder bril, lenzen zijn geen optie, passende cap vinden was een ramp...
Ik heb de pootjes heel ver laten buigen. Mijn bril glijdt nu niet meer af bij het rijden, maar het doet nog wel een beetje zeer met het randje van mijn cap...
Ik heb me er bij neergelegd... Het was of het één of het ander.

Blijheid schreef:Bedankt voor de tips allemaal
Ik heb inmiddels andere neusvleugeltjes op m'n bril laten zetten, als het goed is schuift hij nu niet meer. Mocht het toch nog wel gebeuren dan neem ik mijn cap een keer mee naar de winkel, zodat ze kunnen kijken.
Voor mijn gevoel sluit mijn bril namelijk prima aan (met fitnessen etc blijft hij prima zitten) maar het lijkt wel alsof m'n cap de pootjes van m'n hoofd af duwt.
Nouja, ik ga het eerst met de nieuwe neusvleugeltjes proberen en anders ga ik weer terug