van de week smorgens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
, ik kreeg altijd reacties oww dat diertje is dood
, hij lag er alleen maar lief uitgebreid te snurken, en toen camera 'klik' zei stond hij ineens rechtop
, hihi, maar ik tref die van mij ook vaak genoeg liggend aan, ze zeggen altijd dat als een paard gaat liggen zich op zijn gemak voelt, en dat ze zich thuis voelen en veilig,, dus het is alleen maar een goed teken, maar het ligt er ook aan,, de mijne hebben altijd dezelfde plekjes waar ze liggen en liggen ze op een anderen plek dan is er ook iets goeds mis,, dan is het bij ons een teken van koliek,, dus houd dat wel in de gaten dat ze niet te veel gaan liggen
, ( om half uur)

Stonden we bij de paddock: Hee waar is Teun gebleven? En dan hoorde je ineens een enorme snurk en lag meneer gewoon te pitten.
Soms staat er nog maar een overeind, die houdt de wacht!
Evanescence8 schreef:Mijn 12,5 jarige ligt alleen als de zon schijnt in de weiEen jaarling hier ligt wel best vaak, en een 25 jarige ligt vrijwel nooit! Die slaapt zelfs staand.
. En 's nachts liggen ze ook altijd een poosje neer.
het zijn paarden van 2 tot 17 ofzoo en heb ze allemaal wel eens zien liggen, ook in de stal
laatst lag een van de shetjes zo languit en met rechte pootjes dat we dachtten dat er iets aan de hand was, ze lag uiteindelijk gewoon te slapen

niet dat dat dus hoeft te beteken dat een paard dat niet vaak ligt zich dus niet veilig voelt.
Hij blijft ook rustig liggen, en dan kruip ik er wel eens bij.
.. Dan ligt mijn Welsh altijd (15 jaar) en mijn Shetlander gaat dan vaak ook wel even een dutje doen (6 jaar)..
..