Putten slaan in de weide, waarom? (Graven v. paard)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wuswa

Re: Putten slaan in de weide, waarom? (Graven v. paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 23:32

Ik ga het in ieder geval proberen!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 15:21

Adil18 schreef:
Benfan schreef:
Is het toevallig een duits ras?

Niet per se een Duits ras, maar hier ook een in Duitsland geboren en getogen paard die enorme kraters graaft, terwijl haar aan niks ontbreekt... (verstand, misschien?) :+ ;)

Laatst heeft echter de draver van een vriendin van me er zich ingerold en kwam er niet meer uit, dat was niet zo grappig.... :o

We hebben het nu dichtgegooid...Eerst wilde ze weer graven en we kwamen tot de ontdekking dat onder andere de grote Hannoveraan (omg, is dit nu toeval offeh...?) Foster haar braaf meehielp...

We hebben er een beetje mest op gegooit van de mesthoop, nu graven ze er niet meer...! Dus TS, misschien ook een oplossing voor jouw probleem?

Het grappige is dat ik net je bericht lees en dat ik vorige week in het natte gat mest heb gegooit en dat ze er dus helemaal niet meer bij in de buurt komt. Dus het gaten graven is nu even geweken.
Ik ga zeker laten weten wanneer ze het weer doen.
Ik denk dat het heel erg goed temaken kan hebben met dat de weide nat was en dat ze een droge plek aan het graven was om in te slapen.
Maar voor nu is het graven even gestopt... Ik houd jullie op de hoogte, doen jullie hetzelfde?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:47

Hier nog een die vreselijke gaten graaft. Zo klein als hij is maar het gat kan nooit groot genoeg zijn.

Als ik het gat een gat laat dan maakt hij hem steeds groter.
Gooi ik hem dicht is er de volgende dag weer een gat.
Mest erin en dicht gooien heb ik ook geprobeerd maar dan graaft hij er gewoon direct naast. }:0

Zijn mama is toevallig een duitse merrie