Wat doen jullie aan op de trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Re: Wat doen jullie aan op de trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 07:54

ik ben ook bang dat transportbeschermers afzakken!
mn merrie vind trailerrijden vreselijk, niet het laden, maar echt het rijden.
ik weet dat ze in het verleden ooit een keer een deken op gehad heeft en dat deze in de trailer afgezakt is, en zo om haar achterbenen zat.
vermoedelijk komt daar een gedeelte van de problemen vandaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 07:57

Mijn paard ging altijd op zijn eigen achterbenen staan en haalde dus zijn benen helemaal open in de trailer.
Daarom deed ik altijd bandageren op de trailer en daaronder springschoenen. Dan bleven zijn benen tenminste heel.
(transportbeschermers hielpen niet want daar ging hij dus ook op staan en haalde hij eveneens open met zijn ijzers.)

In de zomer een zomerdekentje en in de winter een zweetdeken van zware kwaliteit :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:03

Helemaal bloot. Met transportbeschermers om doet ze alleen maar gekker. En zonder deken lijkt ze zich prima te redden.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:05

Mijn paard heeft transportbeschermers om. En een deken als het koud is

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:11

Ik doe niks om, alleen een fleecedekentje als ze erg bezweet is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:35

Ik vraag me af of het in de trailer nou echt zo koud zal zijn?. Dat ding is bijna hermetisch afgesloten en een paard geeft warmte af.
Tocht aan de achterkant? Je rijd toch naar voren en niet achteruit met dat ding. De wind waait wat mij betreft over de trailer heen.
Beetje regen? Hij stond toch met zijn kont bij de opening en zo staan ze in het land ook als het regent.

Mijn beesten krijgen alleen beschermers om als ik een keuring heb want anders schijnten ze die poten onder, idem met de staart die gaat ingepakt. Maar op de weg terug ligt alles in de auto (te stinken).