Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DUDIEFOREVER schreef:Equimax
Werkzame stoffen: Ivermectine en Praziquantel
Werkzaam tegen grote strongyliden, kleine strongyliden, spoelwormen, lintworm, veulenworm, aarsmaden, horzellarven en lintwormen
ongeveer een week na de spuit zag je echt dat oude haar echt loskwam, en kon je het er met borstelen goed uit halen.
.
. DUDIEFOREVER schreef:Ik denk geen cushing, alleen omdat hij even niet verhaard zou die meteen cushing moeten hebben?
Nou, nee!
Ik wacht even af, dan meld ik het in dit topic.
.
. Echt een aanrader! fargo schreef:De manier waarop zij reageert is absoluut niet alsof ze er over wil nadenken, ze vindt gewoon dat het cushing niet is, maar weet er in ieder geval niet genoeg van af om dat zo te kunnen zeggen. Dat is het enige wat ik zeg. Oudere paarden en zeker ponies lopen wel degelijk en goede kans om cushing te krijgen/hebben, dat geef ik alleen maar aan en zij zegt daarop weer dat is het niet. Nou prima, het enige dat ik zeg is, blijf er op letten je zit in de risicogroep. En ik zou zelf liever wel gewaarschuwd worden als ik de ziekte nog niet kende... Alleen maar goedbedoeld
.