guanacotje schreef:Mijn jaarling stond tot voor kort samen me 2 volwassen paarden, nu is het er nog maar eentje.
Sterk jaarlingetje dus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn merrie maakt de oude ruin weer 'jong en speels' en de ruin zorgt voor bescherming wanneer zij een dutje doet en ze mag naast hem meeeten van het hooi. (Trekt het zelfs weleens uit zijn mond vandaan) Ze worden wel gek als ik ze uit elkaar haal, maar de laatste tijd snapt de ruin dat ik zijn kleine meisje weer kom terugbrengen
Echt zooo schattig! Hij is wel de baas, hij bepaald waar ze heen lopen in de weide en hij bepaald wanneer er gespeeld wordt.
echte band tussen een kleuter en een bejaarde
Samira010 schreef:Bij ons op het land lopen ongeveer 20 pony's en paarden, misschien nog wel meer. Waarvan 3 jonge hengsten tussen de 2/4 jaar oud. Niet zo slim van de eigenaar, want er is echt veel ruzie onderling. Veel bokken en bijten, niet leuk meer
Royen schreef:Samira010 schreef:Bij ons op het land lopen ongeveer 20 pony's en paarden, misschien nog wel meer. Waarvan 3 jonge hengsten tussen de 2/4 jaar oud. Niet zo slim van de eigenaar, want er is echt veel ruzie onderling. Veel bokken en bijten, niet leuk meer
Ligt eraan, hoeveel land er is. Maar als ik het zo hoor is het idd een stomme zet van die eigenaar! In het wild zijn er wel meer hengsten, die bij gevaar de groep drijven en in de juiste richting drijven. Maar op 10 hectare (bijvoorbeeld) gaat dat echt niet werken. Maar staat jou paard daar ook tussen?