Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Peelie schreef:maar dat is ook geen doen met een verkalkte pees... hoe lang loopt hij hier nou eigenlijk al mee?
melissa7 schreef:ik heb indd veel tips gehad. ik kan indd een aangetekende brief sturen met wat ik wil. even over het leasekontrakt. ik betaal haar niets aan lease kosten. ik heb getekend dat ik alle kosten op me nam, zoals stalkosten, hoefsmid, da kosten etc. verder mocht ik ook haar spullen in bruikleen gebruiken. ik heb ook voorgesteld om afstand te doen van het paard en dat ze haar spullen terug kreeg, maar natuurlijk ook geen reaktie. ik weet dat ze al een paar maanden een ander paard heeft, maar weet nog niet waar ze die gestald heeft.

Anya schreef:Maar Melissa7 het moet me wel van het hart dat je kennelijk een slecht gesternte hebt waar het paarden betreft. Leer jij niet van je fouten??? Je hebt al eens een paard teruggebracht naar de eigenaar.
[PP] paardje gekocht onder valse voorwaarden vervolg
Anya schreef:Maar Melissa7 het moet me wel van het hart dat je kennelijk een slecht gesternte hebt waar het paarden betreft. Leer jij niet van je fouten??? Je hebt al eens een paard teruggebracht naar de eigenaar.
[PP] paardje gekocht onder valse voorwaarden vervolg
Dit is wel een hele makkelijke wijze om een kapot paard kwijt te geraken..