Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

waldoalpha schreef:ik vind het ook echt idioot,zo'n prijs voor een broek, ik heb zelf een ruitershop en koop bewust geen pikeur en andere dure broeken in. ze zijn kwalitatief niet veel beter dan de horka broeken, en daar betaal je gemiddeld 80-100 euro voor. de naam vn de broek betaal je ook!!

Suus schreef:Oh nog vergeten erbij te vermelden, ik zag de Cavallo Blue Label Carthago en die ziet er goed uit. Precies zoals ik hem graag wil. Maar die kost maar 100 euro. Ik ben een beetje bang dat de kwaliteit niet goed is, omdat hij beduidend goedkoper is dan andere modellen van Cavallo. Heeft iemand ervaring met die rijbroek?
waldoalpha schreef:ik vind het ook echt idioot,zo'n prijs voor een broek, ik heb zelf een ruitershop en koop bewust geen pikeur en andere dure broeken in. ze zijn kwalitatief niet veel beter dan de horka broeken, en daar betaal je gemiddeld 80-100 euro voor. de naam vn de broek betaal je ook!!
Lucifer123 schreef:Kijk eens naar de Eurostar Klara of Eurostar Klarissa broeken! Héérlijke broeken en helemaal niet zo gek duur. (met steekzakken, zonder bandplooi, is met en zonder leren zitvlak te verkrijgen en wordt niet vaal)

Samantha_T schreef:Ik zou gaan voor een Anky rijbroek (heb er zelf 2 en heb deze al 3 jaar. Ze blijven zo goed als nieuw). Daarnaast is Pikeur ook echt mijn favoriet. Ook deze blijven heel erg mooi en echt een goede kwaliteit.
BTW, je hebt echt een goeie keuze gemaakt!!

daar moest ik wel zo'n slanke taille voor hebben in verhouding dus dat zat voor geen meter hihi.