Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar dan mag je je poenlap trekken
erg mooi, en zitten ook heel lekker 

Hiervoor heb ik Lipica's gehad. Over de Lipica's was ik niet zo heel erg tevreden, net zoals ik net bij iemand anders las ging de hak er bij mij vanaf. Mijn Anky's zijn nog heel, maar slijten wel wat aan de binnenkant (en zo lang heb ik ze nou ook weer niet). Verder heb ik op de een of andere manier altijd moeite met uitdoen (bij beide merken), waardoor ik het op manieren ga doen die minder goed zijn voor mijn laarzen dus mijn laarzen zijn nu, helaas, nogal lelijk aan de onderkant
Overigens zakken ze bij mij wel af en vind ik ze eigenlijk ook te laag, dat is dus wel iets om op te letten bij een eventuele volgende aankoop. Pluutje schreef:Ik heb Petrie Anky's maar pas er niet meer in dus moet waarschijnlijk ook nieuweHiervoor heb ik Lipica's gehad. Over de Lipica's was ik niet zo heel erg tevreden, net zoals ik net bij iemand anders las ging de hak er bij mij vanaf. Mijn Anky's zijn nog heel, maar slijten wel wat aan de binnenkant (en zo lang heb ik ze nou ook weer niet). Verder heb ik op de een of andere manier altijd moeite met uitdoen (bij beide merken), waardoor ik het op manieren ga doen die minder goed zijn voor mijn laarzen dus mijn laarzen zijn nu, helaas, nogal lelijk aan de onderkant
![]()
Eigenlijk vind ik de Petrie Anky eigenlijk nog steeds de mooiste laars om te zien, je ziet niet veel laarzen met zo'n hoge dressuurboog. Volgens mij zijn ze ook wel populair, toen ik ze kocht zag je nog niet veel mensen ermee lopen maar dat is nu wel andersOverigens zakken ze bij mij wel af en vind ik ze eigenlijk ook te laag, dat is dus wel iets om op te letten bij een eventuele volgende aankoop.
+ de balijnen moesten vervangen worden...
Nou ben ik ook niet iemand die ze meeneemt naar stal, aan doet als ik ga rijden, ze daarna meteen uitdoe en ga poetsen oid... Ik banjer er ook wel mee door de stallen enzo