Wat betekent dit bij KNHS-standen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

margreet4

Re: Wat betekent dit bij KNHS-standen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:39

Bij mij staat er ook:
Springen pony: Bx
Springen pony: B+1
Dressuur pony: B+10

Winstpunten enzovoort kloppen wel :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:10

Het is toch ook zo, dat het aantal winstpunten niet meer op Mijn KNHS komt te staan?
Dit staat op de site:

WEDSTRIJDUITSLAGEN: Wij zijn op dit moment hard aan het werk om de achterstand in de verwerking van de wedstrijdresultaten weg te werken, de resultaten worden dagelijks bijgewerkt. Daarnaast zijn wij momenteel bezig met de aanpassingen in het systeem om de resultaten van het flexibel springen te kunnen verwerken.

Wanneer je op Mijn KNHS je standen raadpleegt staat per discipline de datum vermeld van je laatst verwerkte wedstrijddeelname. Dit is de datum waaraan je kunt zien tot wanneer jouw eigen wedstrijdresultaten door ons zijn verwerkt.

Wij zullen iedere vrijdag op de website vermelden tot welke datum alle resultaten verwerkt zijn. Mocht je willen weten hoeveel winstpunten wij geregistreerd hebben staan tot en met deze datum, kun je contact opnemen met onze servicedesk op telefoonnummer

Daar kun je toch gewoon uit concluderen dat de wp's er niet meer op komen te staan?

Lappie_Lap

Re: Wat betekent dit bij KNHS-standen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:20

Ik lees hem als: ze zijn achter met bijwerken v/d standen, maar ze houden het wel gewoon bij (in een ander systeem ofzo). Dus als je je huidige standen wilt weten, dan kun je bellen :)

Dinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:26

Lappie_Lap schreef:
Ik lees hem als: ze zijn achter met bijwerken v/d standen, maar ze houden het wel gewoon bij (in een ander systeem ofzo). Dus als je je huidige standen wilt weten, dan kun je bellen :)

Zo zit het inderdaad. Ze zijn achter met de verwerking in Mijn KNHS, maar in een ander systeem kunnen ze wel zien hoeveel winstpunten je hebt gehaald. Op de site staat steeds vermeld tot welke datum ze bij zijn met het verwerken van de winstpunten in Mijn KNHS.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:23

Ik denk als je B springen bij de pony's was voor 1 april. Dat er dan Bx komt te staan.
En als je B springen bij de paarden was voor 1 april dat er dan As komt te staan.

Bij mij staat er ook As bij.