Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

geerke schreef:het is toch wel heel apart dat er veel mensen het over inslapen hebben terwijl ze het betreffende paard nooit hebben gezien....niet eens een foto....voorbarig hoor...
maar wilde wel eventjes reageren, Had overigens niet gezegt dat je haar moest laten inslapen.)Citaat:mijn eigen paard gaat er waarschijnlijk onder lijden, die nu net 3 is geworden en waar ik dus binnenkort mee wil gaan beginnen om haar langzaam in te rijden. Ook staan er nog 2 paarden (die wel ook zijn gered) waar niks meegedaan word en nu ook onder mijn hoeden zijn.
.)
! Chans schreef:Het financiele gedeelte lijkt opgelost aangezien de eigenaresse waar je nu staat je daarmee wil helpen. Maar hoe zit het met bv de tijd die je erin kan steken, je zegt zelf dat je eigen paard er onder zal gaan lijden.Citaat:mijn eigen paard gaat er waarschijnlijk onder lijden, die nu net 3 is geworden en waar ik dus binnenkort mee wil gaan beginnen om haar langzaam in te rijden. Ook staan er nog 2 paarden (die wel ook zijn gered) waar niks meegedaan word en nu ook onder mijn hoeden zijn.
Ik snap helemaal dat je dit beestje en het veulen nog een kans wil geven, maar hoe ver wil je daarvoor gaan? Wil je je eigen paard er onder laten lijden, of de 2 andere geredde paardjes. En hoe zit het met de kosten die de handelaar nu claimt van de stal waar het paard nu staat? Mag je wel zomaar dat paard meenemen nu hij er wel geld voor blijkt te vragen? Allemaal dingen die zo in me opkomen na het lezen van je laatste update.
Als jij denkt dat je het aan kan en dat het paard ook echt een kans maakt wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet moet doen, maar bezint eer ge begint en zoek eerst uit hoe het (ook juridisch) zit met het ophalen van het paard, niet dat je straks bv meer problemen krijgt hierdoor.
Goed van je dat je wilt helpen maar je moet natuurlijk ook echt om je zelf denken!!

Brainless schreef:Hoezo is ze nu weg?
Ik had begrepen dat jij haar (met hulp van de nieuwe eigenaresse) zou kopen!?