Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nistria schreef:Waarom zitten al die mensen die helemaal in de top zitten in het talenten team? Deze mensen staan al bovenaan, hebben geld zat, en doordat ze in de top zitten zullen ze ook wel goede trainers hebben..
Ik zeg niet dat het geen talenten zijn, maar ze kunnen toch beter de wat minder bekende maar toch goede ruiters helpen..
Maar zonder gekheid, ik ben zo ook ontzettend tevreden! Vooral als ik strakjes met haar mag starten, was een droom en wordt werkelijkheid. Heerlijk. Ik kan nu lekker hobbyen (soms wel wat druk) en ik kan ontzettend genieten van m'n paardjes!

maar vond t zo goed dat hij individueel brons had, en ik denk dat t wel een topper wordt. 
! Ik kom zelf uit Twente en ik woon nog geen 3 kilometer van Stal Maathuis, waar Rom rijdt. Heb je die *** wel een wedstrijden zien rijden? Ik zeg niet dat hij niet goed is, want hij wint ook wel geregeld wat, maar HOE...Hij kan zijn paarden zo slaan, zonder een enkele reden! Ik heb hem een keer de ring uit zien gaan, zijn paard had perfect gesprongen, maar hij had wel een balkje. Krijgt dat beestje een knal van de zweep dat het diertje hoogparaderend de ring uitsjeesde! Is dat normaal?! Een vriendin van mij krijgt les van hem, ze zegt dat hij inderdaad paarden nogal hard aanpakt, en dat zij dat in het begin ook zielig vond. Maar nu was ze er wel aan gewend en het hielp ook wel...Allemaal heel leuk en aardig en iedereen zijn eigen manier van rijden, maar ik zou het op een veel vriendelijker manier aanpakken (wat valt er aan te pakken? zijn paarden zijn super. Overigens, dressuur rijdt (op wedstrijden) wel netjes). Maar in ieder geval, mijn stem gaat uit naar een goede dressuur of springruiter/amazone

Hij rijdt wel ZZGP maar daar heb je ook weer een heleboel klassen en GP is ie nog lang niet!
) als je daar gefrustreerd over bent moet je nog maar wat harder oefenen...