Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben dr ergens ook wel zeker van dat t allemaal goed komt
hij is lichamelijk helemaal in orde weer dat waardoor hij afgekeurt was van de renbaan en wat nooit meer over zou gaan is bij de huidige eigenaar spoorloos verdwenen. verder is hij nu kern gezond
zn conditie moet aan gewerkt worden maar hij heeft echt een onwijs groot uithoudingsvermogen 
Willy26 schreef:dravergekkie schreef:poes vind je reactie wat overdreven , met rijp voor de slacht.
wie weet wat dit paard ooit heeft meegemaakt ?
Ts heb je het idee dat het paard het uit angst doet of gewoon 'boos' ?
Kijk eerst eens waarom en op welke momenten hij dit doet , dat kan al veel meer zeggen.
Misschien niet een heel constructief stukje kritiek, maar ik wil het graag wel even kwijt.
Dat een paard een rot leven gehad heeft, doet niet ter zake. Dreigen en gericht schoppen is onacceptabel. Een paard dat dit flikt, wat ook de voorgeschiedenis mag zijn, en waarbij dit niet binnen een zeer korte tijd is af te leren, is wat mij betreft definitief afgekeurd.
Wat dat betreft is de opmerking van poes niet zo vreemd, alleen niet heel duidelijk toegelicht. Er zijn misschien anderen die het dan nog willen proberen, omdat het zo'n "lief" beestje is, maar dat gebeurt niet meer bij mij in de buurt en zeker niet onder mijn verantwoordelijkheid.
Wees eens realistisch. Paarden die staatsgevaarlijk zijn voor mensen en waar niet een voor de hand liggende definitieve oplossing voor is, die zouden afgemaakt moeten worden. Menselijk leven is voor mij dan toch net iets meer waard dan dat van een gevaarlijk paard.