ik ga sma vragen of ze iets weet om mee schoon te maken en dan neem ik hem donderdagavond mee naar huis
vrijdag en zaterdag rijd ik toch niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vrijdag en zaterdag rijd ik toch niet
elientje_89 schreef:Ik heb het sinds kort ook pas gehoord van mijn instructrice maar je kunt je cap gewoon met een heet sopje wassen.
Je doet bijv. de cap eerst afspoelen in de wasbak met heet water en doet dan in een emmer of dergelijke een sopje maken met heet water en iets van wasmiddel ofzo. Daarna spoel je de cap weer af met warm water en klaars. Leg de cap daarna te drogen maar pas wel op want de cap zou kunnen afgeven.
Hoop dat het gaat lukken.
Heb het zelf al meerdere malen gedaan en gaat super heb ik daarna weer een lekker ruikende cap.

op de verwarming leggen en de volgende dag kan `ie weer op! 
zondag heb ik hem pas weer nodig, dat moet te doen zijn
Hanneke184 schreef:Ik heb mijn GPA cap in de wasmachine gedaan, in het tasje, heel veel knopen in het touwtje, dat deze niet los kan gaan. Alleen niet centrifugeren. Paar handdoeken erbij.
Niks aan de hand. Maar weet dat bij goedkopere caps de stof aan de buitenkant kan gaan bobbelen ervan.
Hanneke184 schreef:Ik zei ook kan!
T is in ieder geval een stuk makkelijker schoon maken dan met een sopje ofzo!