Danique07 schreef:veel verschillende merken dus van duur (scapa etc etc) tot aan premiere en HH. Van alles dus. Goed en behulpzaam personeel die verstand hebben van wat ze verkopen en wat het is. "Koopjeshoek" is erg leuk altijd
Jaa idd !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manonutjuh schreef:Service!Niets zo fijn als een zaak die alles voor je vrijblijvend kan bestellen! En die niet moeilijk doet over ruilen van bv een deken, waar dan iets haar aan zit, of een bit!
Verder een ruime basiscollectie, dus geen extreem dure merken, maar de gewone! en een goede aanbieding is nooit weg natuurlijk
)Jelleee schreef:Niet alleen spullen voor de paarden, maar óók voor mini's!
germie schreef:die is er niet.
maar ik vind het belangrijk dat ze iets willen bestellen uit een catalogus als het niet standaard in het assortiment zit.
Veel zaken willen dat niet, wat ik toch klantonvriendelijk vind. Bestellen ze wel hoofdstel X van Ekkia, willen ze niet laarzen erbij bestellen omdat je die juist wilt hebben.
Verder vind ik de prijs heel belangrijk. Ga niet boven de adviesverkoopprijs zitten, want dan kom ik alleen om te kijken, ik koop wel elders.
En mogelijkheid tot inruil gebruikte spullen.