KNHS is een wp vergeten te registreren...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:51

Ik had hetzelfde. Mijn stand op 8 februari was L1+7 terwijl ik die dag toch echt 2 punten had gehaald. Ondertussen start ik al een tijdje L2 dus heb toch maar even gebeld. Wat bleek, die dag, 8 februari moest ik zowel indoor als outdoor starten en daarom hadden ze de tweede punt niet geregistreerd. Beetje vaag maar misschien dachten ze dat il op 2 verschillende locaties was gestart ofzo. Iig, de (vriendelijke) KNHS meneer heeft het direct voor me aangepast en nu staat het goed.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:53

Janientje schreef:
Concorde schreef:
Heb nog niet gebeld (als ik dat op t werk in mn lunchpauze moet doen is m'n pauze op voordat ik wat gegeten heb), ben dinsdag vrij en zal er dan achteraan gaan.

Janientje: Lijkt me dat ze bij jou nog gewoon niet zover met zijn updaten, dát bedoel ik. Verschillend!
Da's op zich niet erg bijzonder bij de knhs, en wat anders. Je post maar een eind weg hoor, knock yourself out :(:)

Dus.... Je snapt 'm nog steeds niet :') Laat maar :+

Het mocht misschien wel wat vriendelijk maar ze heeft gelijk dat het iets anders is wanneer ze achterlopen of wanneer ze een fout hebben gemaakt.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 22:26

Dat is het hem juist, ze hebben bij mij dezelfde fout gemaakt. Dus ze heeft gelijk dat dat anders is, maar dat doet er verder toch niet toe? 8-)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 00:16

als het goed is, kun je erheen mailen met alle data's van je concoursen en je punten, en dan kunnen ze zo controleren welke ontbreekt.
deze coupon moet je kopieren en opsturen, en dan krijg je je punt ( hopelijk is het niet net degene die je kwijt bent := )

KNHS is zowiezo slordig, ik woon namelijk op 2 adressen volgens hun ( oude paard staat consequent op oude adres, en jong paard op mijn nieuwe adres :+ )
en m'n moeder krijgt stug alle afschriften terwijl ik het al 3X heb doorgeven waar het heen moet :j

edit: ik keek zojuist op "mijn knhs" ivm nieuwe coupons bestellen.
en wat ziet mijn oog? ik heb 2 winstpunten staan die ik nooit behaald heb! ik ben ineens B springen met 2 winstpunten, terwijl ik nooit verder dan hindernis 6 ben gekomen :Y)

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:43

Ze zijn bij mij ook 2 punten vergeten in de L2, heb gewoon even gebeld en ik kreeg een mail met overzicht wat ik allemaal gereden heb. De coupon die miste heb ik toen ingescand :)

Arielle_

Re: KNHS is een wp vergeten te registreren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 11:04

Bij mij staat nu nog L1+7 terwijl ik echt al M1+1 ben :+
Bij mij waren ze 2 punten bij springen vergeten, had even gemailt en moest de uitslagenlijst van die wedstrijd even sturen. Gedaan en was geregeld verder :)

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:35

Bij mijn standen staat:

Paard- of Ponynaam: MOREILL
Combinatienummer: 410791MV stand bijgewerkt t/m:

Springen pony L+12 13-12-2008
Dressuur pony L1+4 09-11-2008
Eventing pony *L-2 14-09-2008

Ben met 17 winstpunten over gegaan naar het M springen waarin ik nu 2x ben gestart
Ben met 10 winstpunten nu L2 startgerechtigd en start donderdag L2 in Holten
Eventing klopt wel, heb ik ook maar 1x gereden, en start ik eind dit jaar pas weer..

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:37

Gulpje schreef:
Ik had hetzelfde. Mijn stand op 8 februari was L1+7 terwijl ik die dag toch echt 2 punten had gehaald. Ondertussen start ik al een tijdje L2 dus heb toch maar even gebeld. Wat bleek, die dag, 8 februari moest ik zowel indoor als outdoor starten en daarom hadden ze de tweede punt niet geregistreerd. Beetje vaag maar misschien dachten ze dat il op 2 verschillende locaties was gestart ofzo. Iig, de (vriendelijke) KNHS meneer heeft het direct voor me aangepast en nu staat het goed.

Even offtopic; je hebt L7+2 staan wat denk ik L2+7 moet zijn in je onderschrift ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:38

Ik zou die coupons gewoon opstuuren ;)
en bellen maar hun kunnen ook zien dat je geen verliespunten hebt gereden;)
en de veriging die kan het ook aantonen dat jij geen verlies hebt gereden.! ;)
bij ons zetten ze dat altijd op de site

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:41

Ik ben pas l2+9, terwijl ik nu toch al écht m1+3 ben :+

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:42

Ik stond nog B+5 ofzo terwijl ik toch echt L2 ben met 3 wp :')

Ik ga gewoon te snel voor ze :')

Ze zijn met de wp heel langzaam, vind ik een erg slechte zaak, we betalen genoeg voor lidmaatschap en stomme blad en voor de coupons.
Uiteraard zijn het veel coupons die binnenkomen, maar ze willen graag vooruitstrevend zijn... dan zouden die wp's ook wel binnen een maand ingevoerd mogen zijn ...

Maar ts idd even knhs bellen, dan weet je meer.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:14

Moreill schreef:
Gulpje schreef:

Even offtopic; je hebt L7+2 staan wat denk ik L2+7 moet zijn in je onderschrift ;)

Nee hoor dat klopt. Ik start al L7!

Evony

Re: KNHS is een wp vergeten te registreren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:35

ik sta als B+10 ben L1+4 en bij springen staan er 2 te weinig, ook maar even bellen dus

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:44

Weet iemand toevallig hoever ze zijn met de winstpunten bijschrijven?

Er staat dat je dat op de site kunt zien, maar ik zou niet weten waar!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:33

Gulpje schreef:

Nee hoor dat klopt. Ik start al L7![/quote]

Knap... Hier in NL hebben we alleen L1 en L2 namelijk :D

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 19:10

Nou, ik heb inmiddels een lijstje gekregen met de wedstrijden van afgelopen jaar. Ik had de eerste x dat ik M2 reed beide proeven winst, en ze hadden er maar 1 geregistreerd. Heb de coupon gescand en gemaild, dus als het goed is gaan ze t aanpassen. :Y)

roos_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:00

Mooi dat het is geregeld.
Bij mij na een foutmelding bleek de KNHS wel gelijk te hebben, dus moest ik na al een aantal wp weer een klasse lager starten. Had ik me overgeplaatst en 196 punten, maar bleek dat de hogere klasse nog op mijn coupon stond.. dit geloofden ze gelukkig wel bij de KNHS maar kreeg alweer een boze brief. Dus dan kan je idd beter je gereden wp coupons behouden ter controle.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:00

ik mis 2 wp op de knhs site..
er staat laatste update 17-01-09

heb ik december nog 2 winspunten gehaald en had dus al 4 moeten hebben..
btje vaag maarjah
gisteren heb ik m'n 5e winstpunt gehaald dus zal wel ff kijken hoe dat allemaal gaat..