welke auto trailer trekken Subaru Impreza of Volvo V40???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welke zou je nemen voor trekken 1 1/2 trailer?

Subaru Impreza
12 (48%)
Volvo V40
13 (52%)

Totaal aantal stemmen: 25

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:05

Ik zal eens even vragen aan pa wat precies het gewicht is met paard erin, geloof rond de 1100 kilo.

Overigens ga ik morgen nog niet met de trailer ervoor weg (bewijze van), maar ik ben wel al voor een auto aan het kijken en wil er dan 1 die ook een trailer mag trekken omdat ik een beetje een vierkant hoofd krijg van het gezeur thuis als ik een keer vervoer nodig heb. Uiterlijk doet me niet veel, hij moet technisch in orde zijn, goed rijden en de trailer met 2 vingers in zijn neus kunnen trekken. Op zuinigheid let ik niet teveel, hij zal immers niet super vaak gebruikt worden en word als 2de auto voor de trailer aangeschaft.

Ga eens even googelen voor de Impreza.

Edit: gedaan, kom Impreza's tegen die ''maar'' 1035 kilo wegen, weet niet of het verstandig is om daar je trailer achter te hangen..

Sabbientje

Re: welke auto trailer trekken Subaru Impreza of Volvo V40???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:12

Dan weet ik niet welk type dat is.
Mijn Impreza is zo'n 1200 kilo.

De Impreza is trekauto van het jaar geworden, dus daar kun je met een gerust hart een trailer achter hangen.
Wij rijden zelf al zo'n 9 jaar mijn trailer met een Impreza. Tunnels, bruggen, springende en stampende paarden, no problem.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:22

Okee dan heb ik een ander type gezien, ga vanavond even verder googelen..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:44