Wel verschilt het met wat voor weer het is welke ik erin doe. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel verschilt het met wat voor weer het is welke ik erin doe.
Whinnylando schreef:Tip van een voormalig wedstrijdgroom: als het modderig/glad is kan je aan de buitenkant van de hoeven langere schroeven indraaien als aan de binnenkant. Dan draait de hoef zich wat vaster in de grond. Vooral met springen belangrijk maar ook bij dressuur handig
LeOnIe_me schreef:Harvest_Moon schreef:Een dressuur wedstrijd op gras, maar met ijzers zonder kalkoenen, zou dat gaan?
ligt aan het weer.. ik doe denk gewoon altijd kalkoenen in
LeOnIe_me schreef:Whinnylando schreef:Tip van een voormalig wedstrijdgroom: als het modderig/glad is kan je aan de buitenkant van de hoeven langere schroeven indraaien als aan de binnenkant. Dan draait de hoef zich wat vaster in de grond. Vooral met springen belangrijk maar ook bij dressuur handig
is dat niet belastend voor de pezen etc. dat hij dan ongelijk loopt?¿

_Margarita_ schreef:ik heb altijd vierkanten. Deze heeft mijn hoefsmid mij geadviseerd. Dit omdat hij nare verwondingen heeft langs zien komen van kalkoenen met punten..