Welke rijbroek voor warm weer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

toetyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:39

Ik heb ook eurostar broeken, Klara, Domino ect.
Zelf vind ik ze erg lekker zitten, lekker koel wanneer het warm is en andersom (:
Ze zijn niet verschrikkelijk duur en gaan lang mee!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:04

Vind mijn anky's met warm weer altijd heel prettig zitten omdat de stof heel dun is. Maar heb sinds kort een nieuwe van JK heel dun denim stofje heerlijke broek.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:02

HH heeft hele fijne broeken :j
Lekker dun en het zit ook nog eens super fijn!

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:42

DafneH schreef:
Ik heb de eurostar Finale, is een thermorijbroek. 's Winters warm, 's Zomers koud. ;)
Fijne rijbroek. Zonder leren stukken. Met bandplooien dus lekker wat losser dan een normale rijbroek. Khep hem in het Antraciet en in het lichtbruin (mokka)

Die heb ik ook, vind het erg fijne rijbroeken. En inderdaad, in de winter lekker warm en in de zomer koel. :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 11:46

Ik heb gisteren bergen broeken gepast en er viel weer heel veel af door de pasvorm. Mijn benen zijn dun in verhouding tot mijn middel en dat levert nog wel eens problemen op bij het kopen van rijbroeken.
Ik had uiteindelijk de keuze tussen een Kentucky van ruim 170 euro of een Happy Valley van 80 en het is de laatste geworden. Hij zit heel erg mooi, is heerlijk dun en ik hoop dat hij het in ieder geval een tijdje volhoudt dan ga ik in de VS nog wel even verder kijken voor een mooi broek.

Iedereen heel erg bedankt voor de tips en adviezen.

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.