aerizz schreef:@Oakland1990 - Ik blijf er ook liever gewoon bij , dan dat ik haar vastbind aan de trailer, want dat brengt alsnog gevaren met zich mee. de aankomende tijd blijf ik sowiesow bij haar en dan idd het langzaam zien op te bouwen. Hopelijk dat ze de rust kan vinden om even te wachten op de trailer. Verdoven lijkt me geen optie. hoogstens als je gaat oefenen met de trailer, maar niet als je daarna nog moet rijden (les en concour) daarbij doet ze maar weinig uit op verdoving (ervaring met het scheren;))
Verdoven in de zin dat ze het leert, niet om er later mee op wedstrijd te gaan in verdoofde toestand uiteraard! Een middel wat haar wel nog alles laat beseffen maar ze er minder om gaat geven. En desnoods rijd je gewoon blokje om, trailer op met lichte verdoving kwartiertje rondrijden, thuis de parking weer op en haar dan in het begin tien sec laten staan en negeren, en zo opbouwen, na een tijd moet ze het toch wel gaan snappen?? Rijden doe je gewoon ervoor, of als de verdoving goed uitgewerkt is.