LiSSy schreef:ik zou het voor de zekerheid wel even op de foto zetten.
ken een paard wat een breuk had in het spronggewricht en die liep ook geen pas kreupel.
Oeh getver, voor zoiets ben ik wel bang, iets wat ik niet kan zien zegmaar..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ik bedoel een soort van klein bultje daarop, net een muggenbult of zo iets.) Olijkje schreef:ja..? He.. ik snap het zeker, maar vind het ook ongeloofelijk balen, ik heb echt nooit een wedstrijd..
Maarja, wat ik me dan wel nog afvraag, thuis mag ik wel rijden zeggen jullie, wat is het verschil..?
Ik rijd namelijk B, en de trainingen zijn denk ik zwaarder dan de proeven die ik dan zou moeten rijden..

Thats_Me schreef:Ik zou dus niet starten. Een been is niet voor niets zo dik ook al loopt ze er niet kreupel. Zou eerst de oorzaak willen weten voordat ik er echt serieus mee verder zou willen.
Look_at_Me schreef:Je had er nog geen dierenarts bij gehad toch?
Dan zou ik als ik jou was toch even een afspraak maken voor deze week of hij er even naar kan kijken, en als het kan foto's maken. Hij kan je ook het beste vertellen of je echt kan gaan starten of niet.
Opzich denk ik zelf denk ik dat een B proefje wel zou kunnen, maar nu ik de foto's zie weet ik het niet echt zeker.
De plek is alleen maar vocht? En er echt geen wondje bij ofzo, of ander bultje op? (Ja, het is zelf natuurlijk een mega bultmaar ik bedoel een soort van klein bultje daarop, net een muggenbult of zo iets.)

ProudJustify schreef:Als je zeker weet dat het alleen maar vocht is, zou je het met
groene leem in kunnen smeren, gewoon de hele plek rondom
insmeren en dagelijks bijsmeren. Kijk eens wat er met een dag of 3 a 4
gebeurd..... Als het namelijk alleen vocht is zou het een heel end minder
moeten zijn

ProudJustify schreef:@Olijkje: ik koop het gewoon bij de ruitersportzaak
Het kan op zich geen kwaad ook als het geen vocht is, maar is een
beetje zonde om te gaan smeren als je niet weet wat het is
kazary schreef:Ik zou niet rijden met een dergelijk been, dus ook niet starten.
Dus zou mij niet uitmaken wat de jury er van denkt.