Ik wil altijd wel voorlezen, wat voor proef het ook is. Ik vind het leuk om te doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jurga schreef:Jaja dat ken ik, die rugzak. Of een proevenboekje, startkaart en paspoort voor bij je broek ingeduwd bij gebrek aan tas.
Ik wil altijd wel voorlezen, wat voor proef het ook is. Ik vind het leuk om te doen.
Fitzroy schreef:Orionneke, na 1 april zou ik toch maar zorgen dat je je startkaart snel kunt tonen. De regels daaromtrent worden ook een stuk strenger: niet kunnen tonen is niet starten!
Fitzroy schreef:Misschien heb jij het nog nooit meegemaakt maar er staat wel duidelijk in de reglementen dat je het moet kunnen tonen. Er komen dubbel zoveel federatievertegenwoordigers dus houd maar rekening met veel meer controles dit jaar.
Ik heb altijd een rugzakje met spullen bij me en die kiep ik dan ergens aan de kant.
Fitzroy schreef:Wees maar blij dat ik niet in jullie buurt jureer, je zou een slechte aan me hebben.
marieketencate"]
[quote="Fitzroy schreef:Wees maar blij dat ik niet in jullie buurt jureer, je zou een slechte aan me hebben.
Fitzroy schreef:Marieke, de regels worden nu eenmaal strenger per 1 april. Daar heb ik me als jurylid ook aan te houden.
Als jouw basisenting niet in orde is mag jij niet starten, dus dan heeft controleren achteraf niet zoveel zin, vind je wel?
En je zal echt de eerste niet zijn waarbij de basisenting niet in orde is.
Lielle schreef:vorig jaar in Uden met springen. Chip en paspoort controle voor alle deelnemers.
Fitzroy schreef:O ja, nog wat Orionneke, weet je dat als je meedoet aan wedstrijden je ook geacht wordt het reglement te kennen?
Dit weten volgens mij ook een heleboel mensen niet.