ik heb altijd een speciale broek, kan het eigenlijk nauwelijks uitleggen. Deze broek kun je helemaal uitvouwen en moet je omknopen. Eerst aan de voorkant, dan vouw je het ding om je heen en dan aan de achterkant. Gevolg is dat de pijpen niet gesloten zijn aan de buitenkant, en je alleen de twee knopen er uit hoeft te halen en hij is los. Echt ideaal... Het ziet er gewoon uit als een normale broek, behalve als het hard waait, dan wil hij wel eens open waaien bij mij. Ik wil wel zoeken voor een plaatje, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar ga boksen
Memuska
Geplaatst: 23-04-09 16:33
Een joggingbroek! Laarzen doe ik altijd pas op het einde aan, ik ben niet zo goed in ze schoon houden
ankyy
Geplaatst: 23-04-09 16:34
Zo'n grijze trainingsbroek, of een gewone trainingsbroek Loopt bij ons iedereen mee
heb een grijze bikkembergs trainigsbroek er altijd over aan. gaat prima. wel een beetje warm in de zomer maar ach.
je hebt tegen woordig ook van die speciale broeken voor over je wedstrijdbroek. lijken een beetje op de rainlegs.
annie88
Geplaatst: 26-04-09 10:18
ik heb gewoon een mooie spijkerbroek aan. (voor het dagelijks leven te groot. Maar zit goed met een witte rijbroek eronder) Is echt ideaal, want je ziet er net zo uit als dat je gewoon even naar de supermakt gaat o.i.d.
Steef
Geplaatst: 26-04-09 10:22
ik dacht dat de titel was onderbroek over je wedstrijdbroek