Ik kan niet totaal afstand nemen. Ik heb voor 2 dagen een bijrijdster,dus dan zou hij de rest van de week weinig aandacht krijgen. dat vind ik ook sneu.
Ik doe alleen wat werk aan de hand momenteel en als zij gereden heeft(we gaan nu nog samen,ik heb haar pas net als bijrijdster,als het goed is gaat ze zeer spoedig alleen)stap ik hem even uit..
Overigens rijd ik dus al zeker 6 maanden niet meer..
erg lastige situatie dit..
edit:
ik ben straks naar stal geweest. gelongeerd. dat deed hij,maar hij keek alle kanten op behalve de mijne. nog wat rondgewandeld door de bak, ho,achteruit,omdraaien..dat doet hij allemaal. maar hij kijkt weer alle kanten op.
op weg van de bak naar stal begint hij alweer te gillen naar "zijn"merrie,wil me voorbij lopen. ik had een zweepje(kort)bij me en heb hem direct een tik op de borst gegeven en NEE gezegd. Hard en duidelijk. Maar het lijkt gewoon niet binnen te komen. Hij staat dan stil,kop de lucht in,en gilt gewoon verder..
Dat vind ik zo bizar,hij is zó op zijn omgeving gericht,dat hij het liefste dwars door me heen loopt en soms lijkt het alsof hij niet eens ziet dat ik er ben..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-04-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt