Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:Wat misschien nog een idee is om met je leerling een duidelijk stappenplan af te spreken, wat wil je bereiken met hem, wat is het nu ervan (laat hem desnoods youtube filmpjes zien van springruiters die het nut demonsteren op wedstrijden) en hoe gaan jullie dat bereiken, laat hem ook meedenken erin en, heel belangrijk, krijg zijn goedkeuring. Zet het desnoods op papier. Op basis hiervan zou je dan je lessen moeten vormgeven. Mocht dit al niet lukken, kun je het niet eens worden dan zou ik hem vriendelijk bedankt en veel succes wensen.
), als in 'hier hebben we het al over gehad en ik ben het niet met je eens, ik ben de instructrice dus we doen het hier op mijn manier, kun je je er niet in vinden vind ik dat jammer maar dan moet je een ander zoeken' , dit kost je alleen maar energie die je beter in anderen kan steken.. Is hij besodemieterd!
dus in principe weet ik wel wat aanpakken is en ben ik niet te aardig, dat kan ik me niet voorstellen
Jamiechic schreef:Ik ben zelf leerkracht op het VMBOdus in principe weet ik wel wat aanpakken is en ben ik niet te aardig, dat kan ik me niet voorstellen
![]()
Maar het is inderdaad moeilijk om los te laten, je wilt zo'n combinatie toch verder helpen, ondanks zijn koppigheid.
Nouja, ik geef hem nog 1 kans, mits hij niet met me in discussie gaat, als hij uberhaubt nog belt