Paard verkopen waar vind ik iemand die hem voor kan rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolly_renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:23

Alie22 schreef:
En evt. nog even een vraagje! Stel als ik ervoor zou kiezen om een paard bij Jansen en van der Hout te kopen, het is door de afstand niet mogelijk om mijn eigen dierenarts mee te nemen. wat zouden jullie aanraden? Want ik neem natuurlijk alleen een in ieder geval klinisch goedgekeurd paard mee. Evt door dierenarts omgeving haghorst? Een die ik zelf uitkies?

Het is ongeveer 2,5 uur heen en 2,5 uur terug rijden. Dat bemoeilijkt het allemaal wel wat. Want ik zou er zowiezo wel eens willen kijken, gezien het aanbod dat ze daar hebben.
Maar wil niet het risico lopen om een "probleem paard" mee te nemen die van alles en nog wat mankeert. En dan bedoel ik niet dat Jansen en van der Hout probleem paarden verkoopt, maar gewoon in het algemeen. Dus eerst keuren. Alleen door eigen dierenarts is door de afstand geen optie helaas.

hoi,

lees net je verhaal!
ik werk bij jansen van den hout.
vind je daar een paard is het altijd mogelijk om je paard te laten keuren klinisch en röntgelogisch als je wil.
dit mag door je eigen dierenarts, of door de dierenarts die wij altijd hebben.
onze dierenarts komt van dierenarts praktijk moergestel.
ik zou zeker eens een kijkje komen nemen!
staan nu erg veel leuke paarden.

groetjes renske

Dwyne

Re: Paard verkopen waar vind ik iemand die hem voor kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:37

Sta je in Warga bij WB Stables? Daar zou toch wel iemand moeten kunnen vinden die je paard zou willen voorrijden?
Wie weet weten ze op stal ook wel iemand dichter bij huis die net als Jansen v/d Hout paarden ook inruilen? Succes in ieder geval met je paardje en hoop dat je een goed huis voor m vindt en zelf een braver exemplaar kan vinden.