Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twiggy2008 schreef:Ik pas me altijd aan, aan het paard. Dus als iets niet kan (ik had bv zelf wel interesse in endurance, maar dat is voor mijn paard lichamelijk geen optie), dan pas ik me daar aan aan. Het belangrijkste is dat mijn paard ook plezier heeft in wat hij doet met mij. Endurance zou hij overigens prachtig vinden, maar fysiek is er iets waardoor me dat afgeraden is door mijn DA. Nou, dan niet en dan zijn er nog tig andere zaken die ik ook leuk vind om te doen met hem.
Maar goed, jij zit nog met je moeder en ik weet niet hoe zij hierin staat.....
en ik ook leuk vind. Ik zou het paard dus niet verkopen als er bij mij wel een klik in zit.
brennie75 schreef:Maar wat ik moeilijk vind te vatten is het volgende, wel alle respect voor het feit dat je hem gaat verkopen hoor!![]()
maar als je een paardje koopt dan , kijk je toch goed wat je wilt en je gaat even proefrijden enz.
Je vraagt desnoods of hij voor wedstrijden geschikt is?
Desnoods ga je een paar keer erheen voor je besluit te kopen.
Als je nog maar net leert rijden is het misschien niet zo`n goed idee om gelijk te kopen, maar eerst van alles te proberen voordat je overgaat tot kopen!
Nogmaals niet bedoelt als aanval!
succes met je besluit!