een eigen paard, ik weet het niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mika7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:56

Geloof me een eigen paard is echt veel werk en ik weet niet waar je hem wilt stallen, maar als je niet in een pensionstal staat dan komt dat er ook nog bij.
In welke omgeving woon jij? Ik weet dat er oa op marktplaats heel vaak advertenties staan van mensen die op zoek zijn naar een bijrijdster, die vraag lijkt in de randstad wat groter maar goed misschien kan iemand op bokt je helpen aan een verzorgpony / paard.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zult dus dagelijks na schooltijd ws op je fiets naar je paard moeten. Ook in de herfst en in de winter.

De meeste paarden hebben minimaal 1 dag per week rust.

Tijdens de vakantie (als je weg gaat) moet je dus iemand regelen die jou zorg overneemt.

Succes met je beslissing!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:03

Vergeet niet dat het juist LEUK is! Ookal is het veel werk. Vind sommige wat negatief over komen.

Je kan gerust op vakantie hoor als je eenmaal op pension staat is er altijd wel iemand die op je paard wilt passen.
Ik heb de afgelopen 3 weken voor het paard van een stalgenoot gezorgt naast mijn 2 eigen paarden. Zelf ben ik er ooit eens 5 maanden tussen uit geweest.
Ze lopen dan wel dag en nacht buiten en sinds een paar dagen op het land en rijd ikzelf niet meer...dus iets minder werk.

Ik weet niet waar je woont maar anders mag je wel een paar weken proef draaien met mijn beesten.
Tevens staan er nog wel meer paardjes die wat verzorging kunnen gebruiken er valt altijd wel wat te bepraten.

lalalademi

Re: een eigen paard, ik weet het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 16:15

ik ga eens kijken of ik ene verzorgpaardje kan vinden.
ik woon in nuth, zuidlimburg