Fijne,stevige sportbeha?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:08

nina88 schreef:
Ik heb zelf cupmaat 70d en de enige waar ik echt fijn mee kan rijden is de Triumph tri action workout N.
Ik heb zelf onderstaande, maar er zijn meer versies, waar ik geen ervaring mee heb.
Afbeelding

Deze heb ik ook. Vind het een hele fijne sport bh die goed op zijn plaats blijft. Nooit last van dat er bandjes afzakken of dat hij verschuift met rijden.

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:45

Ik heb altijd de Champion Sportsstrap, is een fijn ding. Heb maat D85 en beugels zijn wel een vereiste :o. Heb in het verleden wel meer de 'topjes'modellen gehad, maar dat duwde de boel nogal plat, weinig elegant... en idd dubbelvouwen van die onderband en in de zomer allemaal pijnlijke striemen daardoor. Die sportbh van Champion is behoorlijk stevig, heeft een 3-voudige rugsluiting (zelfde systeem als normale bh) en gevoerde schouderbanden. Nooit last van striemen oid. Heb ze (2 stuks) nu zo'n 2 jaar en ze beginnen nu een beetje gaar te worden van al het wassen (elk ongeveer 2x per week in de wasmachine op fijnwas).

http://www.sportbeha.com/N_frame.html?h ... rt_98.html (staat ie op, maar ze hebben m ook bij divoza)

Ik blijf dit topic even volgen. Meer tips over sportbh's met beugels zijn welkom!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:50

nina88 schreef:
Ik heb zelf cupmaat 70d en de enige waar ik echt fijn mee kan rijden is de Triumph tri action workout N.
Ik heb zelf onderstaande, maar er zijn meer versies, waar ik geen ervaring mee heb.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... AA280_.jpg

Deze heb ik ook, maar dan in het zwart :P.

Nookie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:44

Bij de hunkmoller hebben ze een hele fijne (het is wel een soort puzzel maar het zit heerlijk). Deze is het:
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb er nu 1 in t wit maar omdat ik ook veel hardloop komt er snel 1 bij :j

Anoniem

Re: Fijne,stevige sportbeha?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:22

die heavysport van de hema heb ik momenteel.
voor winters prima..
maar zomers onder een hemdje ofzo vind ik hem te dun en ben ik bang dat er "iets"doorheen priemt hahaha.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 07:35

Ik had altijd eigen merk van Hunkemuller. Helaas is die uit de handel genomen. Die ervoor in de plaats is gekomen is een slap ding.
Shockabsorber kan ik nergens krijgen. Die hadden ze eerst wel bij de Bijenkorf maar die zijn daar uit de handel genomen.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 07:38

ik heb er laatst 1 bij divoza gekocht

Shock Absorber High Exertion Bra

Afbeelding

ben er erg tevreden over !!!

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:50

nookie87: die ziet er erg fijn uit.zit ie lekker? en hoe duur is ie?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:57

Ik heb ook een shockabsorber maar die zien er wel anders uit als die hier staan. Bij die van mij zit ik helemaal ingesnoerd, is met een x band op de rug (heel breed) voor extra steun en geen afzakkende bandjes.
De rand onder je borsten kun je bij die van mij aan de zijkant verstellen met haakjes in 3 standen.

Als ik die aan heb beweegt mijn cup E geen mm meer.
Moet wel zeggen dat ik een maat kleiner heb genomen (D) en ik er een gewone bh onder heb. Dan vind ik het zelf het fijnste zitten.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:24

Mijn grote aanrader: Odlo ! De High Ultimate Fit dan wel. Heb er al een aantal verschillende versleten, elke keer wel een andere frustratie: bandjes die afzakken, niet stevig genoeg,... de Odlo hebben ze mij toen aangeraden in een sportwinkel, ben er super tevreden mee! (ter info: ik zit met een 75D die in bedwang gehouden moet worden). Ik zweer het op dit model van sportbh. Stevigheid ten top, mijn borsten bewegen geen mm, super comfortabel,...
Eentje zoals hierboven aangehaald (Triumph tri action workout N) zou ik simpelweg al niet willen hebben omwille van zijn smalle bandjes. Een groot deel van de stevigheid van de bh komt te rusten op de bandjes. Prima bij een relatief kleine cup, maar bij een relatief grote cup wordt dat toch heel belastend op je schouders vrees ik.

"TESTWINNAAR ! Blad Runnersworld Nieuwe sport BH van Odlo: Bra High Ultimate Fit"
http://www.hardloopaanbiedingen.nl/prod ... ct_ID=1531

Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:32

de mijne is het zelfde model alleen dan van een ander merk!

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:38

Nookie87 schreef:
Bij de hunkmoller hebben ze een hele fijne (het is wel een soort puzzel maar het zit heerlijk). Deze is het:
Afbeelding
Afbeelding

Deze heb ik ook en het is inderdaad even puzzelen, maar wel erg fijn.
Prijs: €35,- / €40,- dacht ik.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:42

de shock absorbers zijn bij de v&d nog wel eens in de aanbieding! scheelt een hoop centjes.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:53

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:01

Ik heb ook twee shock absorber bh's. Het mindere van die ik heb vind ik dat je altijd een hoog uitgesneden shirt aan moet anders zie je je bh..
Nu ik deze zo allemaal zie zal ik eens gaan shoppen voor een lagere.

Deze heb ik
Afbeelding

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 07:47

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:04

Nookie87 schreef:
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb deze ook, het is een puzzelwerk voordat je hem aan heb maar zit prima. Vind hem niet super stevig moet ik eerlijk zeggen.

Die rooie lijkt mij ook wel wat maar wat een kleur zeg, kan je dus nooit een licht shirtje aan trekken of op wedstrijd gebruiken onder je witte bloes

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:10

ik ga denk ik binnenkort maar even goed rondneuzen..
zal de bijenkorf,v&d en diverse sportzaken maar eens inlopen..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:15

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:57

Nookie87 schreef:
Afbeelding
Afbeelding

Zoeen heb ik er ook en ik vind hem vreselijk. De stof is niet fijn (jeukt) en de pasvorm klopt niet, ook vind ik hem niet erg stevig ondanks de band die onderlangs loopt. De stof is een beetje flut.

Mijn drie andere sportbeha's zijn een zwarte van de Hema, daar ben ik op zich tevreden over alleen de schouderbandjes moet je verstellen met klittenband en het einde daarvan prikt in mijn schouder. Verder heb ik een Shockabsorber, die is erg fijn, mooie dikke stof en de bankjes zakken niet af hoewel ik gewone bandjes heb en geen crossback. En dan heb ik nog een hele oude van Champion, die is het fijnst. Hij is wat minder geschikt voor claustrofoben omdat hij over je hoofd moet en dat is strak, maar de band onderaan is van zacht, stevig elastiek dat zelfs nu nog (en ik heb hem nu 8 jaar!) nog goed is, enige nadeel is dat hij niet twee aparte cups heeft maar dat hij de hele boel tot één platte bult plet.

Nookie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:07

waldoalpha schreef:
nookie87: die ziet er erg fijn uit.zit ie lekker? en hoe duur is ie?

Hij kost 34,99
Ik vind het echt heel fijn. Ik rij er altijd mee en ik heb 'm ook altijd aan met hardlopen. Maarja het is natuurlijk voor iedereen anders dus je kan het beste naar de winkel gaan en in het pashokje op en neer springen (klinkt stom maar dit is natuurlijk wel het hele idee van deze BH) en ik moet zeggen dat het bij mij goed vast blijft zitten (80E).

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:36

cocktail schreef:

Jep, hij is er in rood, zwart en wit. Ik heb 'm in het zwart, vermits ik soms nogal neig naar 'vuile' sporten :D (in de trend van survivalrun ed, dan wil je écht geen witte bh)

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:43

Heb heel lang de tri-action gehad, maar ben nu over op een FILA sportbeha, daarmee worden ze niet zo geplet en tegen elkaar aangeduwd. Vind m erg fijn! (maat 70e).
Wil de shock absorber nog een keer uitproberen vanwege alle goeie verhalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:34

dat geplet deed mijn vorige shockaborber dus ook.
die maakte er 1 "bult"van.