Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu was ik al vanplan om deze dagen een nieuwe te kopen. Was namelijk van het paard gevallen, en zit nu inderdaad een scheur in....
EN in de "gebruiksaanwijzing" staat inderdaad: "Wegens veroudering van de gebruikte materialen dient u de helm niet langer dan 5 jaar te gebruiken."
En hetzelfde geldt voor je cap: De kreukezone is kapot. Hij zal best nog wel enigzins beschermen, maar een serieuze klap kan die niet meer opvangen
Van Harry's Horse tot GPA, en niks zal lekker/sloot goed aan op mijn hoofd. Uiteindelijk wees ik naar een verstelbare cap in een lastige verpakking en zei tegen de shop-eigenaar "en die? Mag ik die es passen?" De shop-eigenaar zuchtte, maar haalde hem toch uit de verpakking... en dat was hem!
doe ik namenlijk ook ben dr ook al paar keer goed mee gevallen maar nu ik er weer geld voor heb ben ik toch hard op zoek naar een nieuwe en dan raad ik wel aan koop altijd een nieuwe een 2de hands cap kan er goed en mooi uit zien maar jij kan natuurlijk nooit weten wat er mee gebeurt is
als die net nieuw is en je valt er 1 keer mee verkoopt hem dan na dat je hem hebt op gepoetst weet jij niet dat ik er al mee gevallen ben