K_W_P_N_ schreef:Leer er mee leven zou ik zeggen. Ga het hem ook niet opdringen. Als hij ooit wel genegenheid wil dan komt hij zelf wel. En koop een knuffel of neem een vriendje/vriendinnetje
Mijn paard wil ik voor geen goud missen, ook al doet hij zo ik hou ontzettend veel van hem! en ik heb al een vriendEn woon samen
maar het is altijd leuk als je een paard lekker kan knuffelen...
Nou dat ga je jouw vriendje extra knuffelen:) Als paard het niet leuk vindt, moet je het niet doen. Heel jammer maar helaas. Hij komt vanzelf als hij wel wil knuffelen
En woon samen
maar het is altijd leuk als je een paard lekker kan knuffelen...
, maar 9 van de 10 x vind ze het maar niets. Het is dat het moet, maar anders. Zij heeft vooral op bepaalde plekken. Ik weet dat, ga haar niet onnodig irriteren door daar veel te gaan poetsen of als een penny om haar hals te hangen, al zou ik dat wel een keer leuk vinden. Maar daar heb ik mij bij neergelegd. Ben ondanks dat ze niet wilt knuffelen nog altijd gek met dr. Ik respecteer haar grens gewoon, zij respecteerd die van mij. Bijten of (dreigen met) trappen is not done. Ze is soms wel nukkig en gaat zichzelf bijten als ik bezig ben, dat moet ze geheel zelf weten als ze dat wilt doen, zolang het maar niet richting mij is